آگهی مناقصات خرید غذا از سلفهای مکمل دانشگاه اعلام شد - دانشگاه بوعلی سینا همدان
آگهی مناقصات خرید غذا از سلفهای مکمل دانشگاه اعلام شد
دانشگاه بوعلی سینا همدان در نظر دارد امور مندرج در جدول زیر را بهصورت جداگانه از طريق مناقصه عمومی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به پیمانکاران واجد شرایط واگذار نماید.
دانشگاه بوعلی سینا همدان در نظر دارد امور مندرج در جدول زیر را بهصورت جداگانه از طريق مناقصه عمومی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به پیمانکاران واجد شرایط واگذار نماید. لذا متقاضيان ميتوانند جهت شركت در مناقصه به شرح زیر اقدام نمايند:
|
رديف |
عنوان مناقصه |
مبلغ سپرده شركت در مناقصه ( ريال ) |
شماره فراخوان در سامانه ستاد |
|
1 |
راهاندازی سلف مکمل شماره 1 (آشکده مرکزی ) و خرید غذای دانشجویی از آن |
3.100.000.000 |
۲۰۰۴۰۰۰۳۹۵۰۰۰۰۲۷ |
|
2 |
راهاندازی سلف مکمل شماره 2 (تهیه غذای برنجی مرکزی ) و خرید غذای دانشجویی از آن |
4.100.000.000 |
۲۰۰۴۰۰۰۳۹۵۰۰۰۰28 |
|
3 |
راهاندازی سلف مکمل شماره 3 ( فستفود مرکزی ) و خرید غذای دانشجویی از آن |
2.300.000.000 |
۲۰۰۴۰۰۰۳۹۵۰۰۰۰۲9 |
|
4 |
راهاندازی سلف مکمل شماره 4 ( فستفود دانشکده هنر) و خرید غذای دانشجویی از آن |
2.000.000.000 |
۲۰۰۴۰۰۰۳۹۵۰۰۰۰30 |
نكته مهم : کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبتنام در سامانه مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.
- مهلت دريافت اسناد: از تاريخ درج آگهي لغايت 1404/6/20 خواهد بود.
- آخرين مهلت تحويل پيشنهادها : حداكثر تا پايان وقت اداري روز 1404/6/30 خواهد بود.
- شرايط مناقصه :
- شركت در مناقصه و ارائه پيشنهاد، ايجاد حق براي شركت كننده و ايجاد تكليف و يا سلب اختيار براي دانشگاه نمينمايد.
- سپرده شركت در مناقصه طبق جدول فوق میباشد که مي بايست به شماره حساب شبای 740100004001071407378985 به نام تمرکز وجوه سپرده دانشگاه نزد بانك مرکزی واريز گردد و يا به صورت ضمانت نامه معتبر بانكي باشد.
- دانشگاه حداكثر ظرف مدت 10 روز از تاريخ اتمام دريافت پيشنهادها ، پاكت هاي مناقصه را مفتوح و نتيجه را اعلام مي نمايد.
- زمان پيش بيني شده جهت برگزاري جلسه بازگشايي پاكتهای پيشنهاد تاريخ 1404/6/31 ساعت 10 ميباشد.
- هزينههاي چاپ آگهي به دفعات بر عهده برنده مناقصه ميباشد و از برنده مناقصه دریافت خواهد شد.
- دانشگاه در چارچوب ضوابط مقرر در آيين نامه مالي و معاملاتي دانشگاه با در نظر گرفتن قيمتهاي پيشنهادي و رعايت صرفه و صلاح دولت، در رد هر يك يا كليه پيشنهادات مختار است.
- ساير شرايط، جزئيات و حجم كار در اسناد مناقصه درج شده است كه پيشنهاد دهندگان بايد يك نسخه از آن را دريافت و با قيد اين جمله كه «مورد قبول است» امضا و ضميمه پيشنهاد، تسليم نمایند.
- اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه : مرکز تماس : 41934-021