ارائه خدمات پشتیبانی - مدیریت فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی
دانشگاه بوعلی سینا طی مناقصه ای انجام موارد ذیل:
- نگهداری شبکه های کامپیوتری محلی واحدها
- تعمیرات، عیب یابی و تعویض قطعات سخت افزاری کامپیوترها و پرینترهای دانشگاه
- رفع نقص مشکلات نرم افزاری و همچنین نصب برنامه های مورد نیاز بر روی کامپیوترهای دانشگاه
را به شرکت های پیمانکار واگذار کرده است. اساتید، کارکنان و دانشجویان محترم دانشگاه می توانند در صورت مواجه شدن با مشکل نرم افزاری، سخت افزاری در کامپیوترهای دانشگاه و یا ارتباط شبکه دانشکده و واحد خود، با شرکت پیمانکار دانشگاه از طریق شماره تلفن های درج شده در صفحه زیر تماس بگیرند. پیمانکار موظف است در اسرع وقت نسبت به رفع نقص دستگاه متقاضی اقدام نماید. مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه ناظر بر حسن انجام کار پیمانکار می باشد و در صورت بروز هرگونه تاخیر و یا اختلاف در این زمینه، کاربران می توانند با آدرس الکترونیکی support@basu.ac.ir مکاتبه نمایند.
جهت مشاهده لیست شرکت های پشتیبان و شماره های تماس اینجا کلیک کنید.