با حضور رئیس دانشگاه؛

مراسم تقدیر از برگزیدگان نظام پذیرش و بررسی پیشنهاد‌های دانشگاه برگزار شد

30 04 2024 04:29
کد خبر : 6873008
تعداد بازدید : 2105

اولین مراسم تقدیر از برگزیدگان نظام پذیرش و بررسی پیشنهاد‌های دانشگاه بوعلی‌سینا با حضور رئیس و معاون توسعه و پشتیبانی دانشگاه برگزار شد.

اولین مراسم تقدیر از برگزیدگان نظام پذیرش و بررسی پیشنهادهای دانشگاه روز شنبه 8/2/1403 با حضور ریاست محترم دانشگاه، معاون محترم توسعه و پشتیبانی، اعضای کارگروه نظام پیشنهادها و ارایه دهندگان پیشنهادها برگزار شد.

در ابتدا دبیر نظام پیشنهادهای دانشگاه، ضمن عرض خیر مقدم گزارشی در خصوص پیشینه و عملکرد این نظام ارایه نمود. تعداد پیشنهادهای بررسی شده از  سال 1400 تا کنون 192 پیشنهاد بوده است که از سوی 85 نفر از همکاران دانشگاهی ارایه شده است. پس از بررسی، تعداد 39 پیشنهاد پذیرفته شده است که 54% آن توسط همکاران خانم و 46% توسط آقایان ارسال شده است.

در ادامه مراسم، ریاست محترم دانشگاه ضمن تشکر از تمامی همکارانی که پیشنهادهای خود را به نظام پیشنهادهای دانشگاه ارایه کرده بودند، مشارکت و همیاری کارکنان و اعضای هیات علمی در خصوص مسایل دانشگاه را مهم دانستند. ایشان تاکید نمودند که پیشنهادها باید به گونه ای جهت دهی شود که در راستای برنامه راهبرد، بهبود فرآیندها و افزایش بهره وری دانشگاه باشد. پیشنهادها باید صورت عملیاتی و در حوزه اختیارات دانشگاه باشد تا بتوان آن را اجرا نمود. آقای دکتر رضوان وعده دادند به پیشنهادهایی که با توجه به این معیارها ارایه و برای اجرا مصوب شوند، از سوی دانشگاه مورد تقدیر ویژه قرار خواهند گرفت.

در پایان مراسم از 29 نفر از همکارانی که پیشنهادهای آنها توسط نظام پیشنهادهای دانشگاه پذیرفته شده بود، با لوح سپاس و پاداش نقدی قدردانی شد. همچنین از تلاش اعضای سه دوره اخیر کارگروه نظام پیشنهادها تقدیر شد.

نظام پیشنهادهای دانشگاه در سال جدید نیز از دریافت پیشنهادهای تمامی اعضای هیات علمی، کارکنان، دانشجویان و سایر مخاطبان دانشگاه استقبال می کند. علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به صفحه وبسایت نظام پیشنهادهای دانشگاه به آدرس https://hrm.basu.ac.ir/suggestion مراجعه نمایند.

اخبار مرتبط

لا توجد مناسبات.