اطلاعیه دوم ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 96 و مدارک مورد نیاز

04 Nov 2017
کد خبر : 3818249
تعداد بازدید : 45

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد در سال تحصیلی 97-1396 به شرح زیر می باشد.

بسمه تعالی

اطلاعیه ثبت­ نام پذیرفته ­شدگان سال تحصیلی 9۷-139۶  تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ­ارشد 

دانشجوی گرامی ضمن عرض سلام و تبریک به مناسبت قبولی جناب­عالی در دانشگاه بوعلی سیناوآرزوی توفیق روزافزون به اطلاع می ­رساند ثبت نام در این دانشگاه در دومرحله به صورت اینترنتی و حضوری انجام خواهد شد که هر دو نوع ثبت نام الزامی می باشد.

۱-ثبت نام اینترنتی

این نوع ثبت نام از روز دوشنبه مورخ ۱۵/08/9۶ از طریق سایت دانشگاه بوعلی سینا به آدرسbasu.ac.ir در سامانه گلستان دانشگاه شروع خواهد شد. لازم است برای ثبت نام اینترنتی، از قبل، اسکن مدارک مورد نیاز (عکس پرسنلی رنگی زمینه سفید 4×3 ، شناسنامه، کارت ملی، مدرک تحصیلی و مدارک نظام وظیفه) که در سامانه ثبت نام آمده است، تهیه شده باشد (عکس 4×3 با رزولوشن dpi300 و فرمت jpg  و بقیه مدارک با رزولوشن dpi300 و فرمت jpg)

تذکر مهم: با توجه به اینکه عدم دقت در ثبت صحیح اطلاعات در زمان ثبت نام اینترنتی، موجب اختلال و بروز مشکل در ثبت نام حضوری شما خواهد شد لذا در ثبت اطلاعات نهایت توجه و دقت را به عمل آورید، در غیر اینصورت مسئولیت عواقب آن بر عهده شما خواهد بود.

۲-ثبت نام حضوری

پس از اتمام ثبت نام اینترنتی لازم است در ساعات اداری روز یکشنبه مورخ 21/08/96 با در دست داشتن اصل و تصویر مدارک مورد نیاز و پرینت فرم­های ثبت­ نام اینترنتی، شخصاً به ­ دانشکده مربوطه مراجعه فرمایید.

اصل گواهینامه موقت پایان تحصیلات کارشناسی و 2 برگ تصویر آن و یا اصل دانشنامه و ریزنمرات که در آن معدل دوره کارشناسی(لیسانس) قید شده باشد و 2 برگ تصویر آنها.

تبصره (الف): در صورت نداشتن مدارک فوق، اصل فرم معدل درج شده در ویژه ­نامه اعلام اسامی (فرم شماره 14) و 2 برگ تصویر آن و یا هر نوع گواهی با عنوان دانشگاه بوعلی ­سینا با ذکر معدل و رشتۀ تحصیلیکه نشان ­دهنده دانش ­آموختگی پذیرفته شده تا 31/06/139۶درمقطع کارشناسی می ­باشد.

تبصره (ب): پذیرفته شدگانی که دانش آموخته مقطع کارشناسی ناپیوسته می­ باشند لازم است اصل و تصویر مدرک کاردانی را نیز همراه داشته باشند.

تبصره (ج): پذیرفته شدگان می بایست معدل کارشناسی خود را تا30/11/139۵ارائه نمایند و معدل بعد از این تاریخ قابل قبول نمی باشد.

نکته مهم: پذیرفته شدگانی که قبلاً در یکی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار گرفته اند، لازم نیست از محل قبولی قبلی انصراف دهند، بلکه با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد لذا مکاتبات لازم  جهت درخواست مدارک از موسسه قبلی توسط این دانشگاه انجام خواهد شد و پذیرفته شدگان صرفاً ملزم به پیگیری تا وصول مدارک می باشند. ضمناً لازم به ذکر است قبولی قبلی  ایشان لغو خواهد شد. همچنین در صورتی که اصل مدارک تحصیلی ایشان در اختیار دانشگاه یا موسسه آموزش عالی پذیرش اولیه باشد، لازم است ، تصویر مدارک مذکور را ارائه نمایند.

اصل شناسنامه و سه نسخه تصویر از تمام صفحات آن.

عکس پرسنلی رنگی زمینه سفید 4×3 شش قطعه.

اصل و تصویر کارت ملی.

ارائه مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را با توجه به بند مقررات وظیفه عمومی  مندرج در دفترچه راهنمای ثبت­نام و شرکت در آزمون ورودی کارشناسی­ارشد سال 9۶ مشخص کند. (برای آقایان)

 

تذکر مهم: کلیه پذیرفته ­شدگانی که در حین گذراندن خدمت سربازی می باشند لازم است برای انجام امور مربوط به ترخیص، در موعد ثبت­ نام حضوری مراجعه نمایند لذا خواهشمند است پیش از زمان ­های تعیین شده در این اطلاعیه از مراجعه حضوری خودداری فرمایید.

اصل حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی بدون قید و شرط سازمان متبوع (مخصوص کارمندان).

یک نسخه کارنامۀ نتایج علمی آزمون کارشناسی ­ارشد.

ریز نمرات کارشناسی (ریز نمرات تأیید شده الزامی نمی باشد)

واریز مبلغ 000/۴00 ریال (برابر چهل هزار تومان) برای صدور کارت دانشجویی از طریق سامانه گلستان دانشگاه بوعلی سینا و با استفاده از شماره کارت بانک، رمز دوم کارت بانکی، cvv2، تاریخ انقضاء کارت و شماره دانشجویی که صرفاً به صورت اینترنتی قابل پرداخت است.

کلیه پذیرفته شدگان دوره شبانه به صورت علی الحساب مبلغ 000/000/15 ریال (معادل یک میلیون و پانصد هزار تومان) به صورت اینترنتی پرداخت نمایند.

در صورت عدم ثبت نام اینترنتی و ارائه رسید آن، ثبت­ نام حضوری به عمل نخواهد آمد.

حضور شخص پذیرفته ­شده جهت ثبت­ نام الزامی است در غیر این صورت ثبت­ نام صورت نخواهد گرفت.

 ساعات ثبت­ نام صبح­ از ساعت 8  لغایت ۱۲ و بعدازظهر­ از ساعت ۳۰/13 لغایت ۱6 می­ باشد.

 نیمسال شروع به تحصیل نیمسال دوم سال تحصیلی 97-1396 خواهد بود.

 

روز

تاریخ

محل ثبت نام

یک شنبه

21/08/139۶ صبح و بعد از ظهر

رشته­ های دانشکده علوم پایه، شیمی: همدان میدان پژوهش، بلوار شهید فهمیده، روبروی پارک مردم

رشته های دانشکده های: ادبیات و علوم انسانی، اقتصاد و علوم اجتماعی، فنی و مهندسی، کشاورزی: همدان، چهار باغ شهید احمدی روشن، ورودی شرقی دانشگاه بوعلی سینا

 

 

                                                                           مدیریت امور آموزشی دانشگاه