تمدید مأموریت تحصیلی اعضای هیأت علمی

14 Feb 2014
کد خبر : 3847259
تعداد بازدید : 707

فرآیند ارسال تقاضای تمدید مأموریت تحصیلی اعضای هیأت علمی به شرح ذیل می باشد

 فرآیند ارسال تقاضای تمدید مأموریت تحصیلی اعضای هیأت علمی به شرح ذیل می باشد
1- ارسال درخواست تمدید مأموریت تحصیلی حداقل 6 ماه قبل از اتمام مأموریت به هیأت جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه توسط متقاضی
 1-1- مستندات پیوست درخواست شامل: علل تأخیر و نیاز به تمدید با تأیید استاد راهنما، گزارش پیشرفت تحصیلی رسمی از دانشگاه محل تحصیل، تأیید گروه آموزشی دانشگاه محل تحصیل می باشد، که همه آنها باید توسط عضو متقاضی تمدید مأموریت آموزشی به نحو مقتضی پیگیری شود.
 2- مکاتبه رسمی هیأت جذب با معاونت آموزشی دانشگاه مبنی بر قبول یا رد درخواست متقاضی
3- مدارک موردنیاز توسط معاونت آموزشی، کنترل و رفع نقص شده و کلیه مدارک به انضمام مستندات بند 1-1، نامه هیأت جذب، تصویر ابلاغ بورس، حکم کارگزینی که جهت تمدید مأموریت صادره شده است و نامه روکش مستندات حداکثر 4 ماه قبل از اتمام مأموریت بطور رسمی به ریاست دانشگاه ارسال شود.
4- مدارک و درخواستها به دبیرخانه هیأت امناء ارجاع گردد تا در نوبت طرح در کمیسیون قرار گیرد.