با حضور وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری جلسه هیات رئیسه فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی برگزار شد

23 Dec 2017
کد خبر : 3816479
تعداد بازدید : 159

جلسه هیات رئیسه فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی با حضور دکتر غلامی وزیر محترم علوم ، تحقیقات و فناوری در محل این وزارتخانه برگزار شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی ، جلسه هیات رئیسه فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی با حضور دکتر غلامی وزیر محترم علوم ،تحقیقات و فناوری روز گذشته در محل این وزارتخانه برگزار و حاضرین در یک نشست صمیمی در خصوص مسائل جاری این فدراسیون بحث و تبادل نظر کردند...

جلسه هیات رئیسه فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی با حضور دکتر غلامی وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری در محل این وزارتخانه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی ، جلسه هیات رئیسه فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی با حضور دکتر غلامی وزیر محترم علوم ،تحقیقات و فناوری روز گذشته در محل این وزارتخانه برگزار و حاضرین در یک نشست صمیمی در خصوص مسائل جاری این فدراسیون بحث و تبادل نظر کردند.

در ابتدای جلسه دکتر صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان ضمن تشکر از برگزاری جلسه ، گزارشی از وضعیت ورزش دانشگاهی را بیان کرد و گفت: یکی از نقاط قوت ورزش دانشگاهی در دولت تدبیر و امید حضور موفق در رویدادهای بین المللی و نتایج درخشان در دو یونیورسیاد دانشجویی که موفق به کسب نتایج ارزشمند برای کشور شده است.

سپس دکتر دهخدا رئیس فدراسیون ضمن تشکر از تشکیل این جلسه، گزارشی از کارهای انجام شده و برنامه های فدراسیون و گزارشی از رقابتهای یونیورسیاد دانشجویان جهان و نتایج کسب شده ارائه دادند ، وی تداوم این موفقیتها را در حمایت تمامی دستگاه های دانست و خواستار تشکیل شورای عالی ورزش دانشگاه ها شد .

در ادامه دکتر حمیدی عضو هیات رئیسه فدراسیون در خصوص طراحی و اجرای نظام کلان و یکپارچه مسابقات ورزش دانشجویی کشورمطالبی را ارائه و اعضای هیات رئیسه نقطه نظرات خود در خصوص فعالیت‌های فدراسیون بیان کردند. 

دکتر غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری ضمن اظهار خرسندی از حضور اعضای هیات رئیسه فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی و تقدیر و تشکر از موفقیتهای کسب شده خطاب به حاضرین در جلسه گفت: اولین کاری که باید انجام شود هماهنگی بین کلیه دستگاههای اجرایی در امر ورزش است و باید از تمامی ظرفیتهای بخش های مختلف برای این امر استفاده کنیم و این ظرفیتها را در جهت توسعه ورزش دانشگاهی افزایش بدهیم .

 وی ادامه داد : امیدوارم با تدوین و اجرای برنامه‌های شاهد حضوری پر رنگ تر و موفقیت‌های بیشتر ورزش دانشجویان به ویژه در مسابقات بین المللی باشیم.

وزیر علوم در پاسخ به درخواست رئیس فدراسیون مبنی بر تشکیل شورای عالی ورزش دانشگاهها برای مشارکت بیشتر بخش های آموزش عالی تاکید کرد: که این امر پیگیری و به سرانجام برسد.

وی افزود : علاوه بر جایگاه ورزش قهرمانی باید به ورزش همگانی نیز اهمیت زیادی بدهیم چون قشر وسیعی از دانشجویان را در برمی گیرد و یکی از کارهای که باید روی آن تمرکز ویژه داشته باشید ورزش بانوان و افزایش سرانه ورزشی دانشگاهها می باشد. 

دکتر غلامی در پایان تصریح کرد : فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی همواره مورد حمایت وزارت علوم بوده است و امیدوارم که حمایت سایر بخش ها نیز همانند گذشته از این فدراسیون ادامه داشته باشد تا شاهد موفقیتهای بیشتر جوانان و خصوصا دانشجویان باشیم .

در این نشست دکتر صدیقی؛ معاون وزیر و رییس سازمان امور دانشجویان ، دکتر محمد رضا دهخدا ، دکتر سید عبد الحمید احمدی ، هادی بشیریان ، دکتر محمد پورکیانی ، دکتر محمد حسین دادگان ، دکتر مهرزاد حمیدی ، دکتر مرجان صفاری ، دکتر محمد حسین علیزاده ، دکتر مهرداد عنبریان ، دکتر رضا معصومی راد ، آقای حسین هاشمی و مهندس ذوالفقار یزدان مهر اعضای هیات رئیسه فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی حضور داشتند.
http://t.me/nusfiran