اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان رشته های نیمه متمرکز آزمون سراسری سال 1393 دانشگاه بوعلی سینا

24 Jan 2015
کد خبر : 3841814
تعداد بازدید : 292

پذیرفته شده گرامی ضمن عرض سلام و تبریک به مناسبت قبولی جنابعالی در دانشگاه بوعلی سینا ، بدینوسیله ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان به شرح ذیل اعلام می گردد

پذیرفته شده گرامی ضمن عرض سلام و تبریک به مناسبت قبولی جنابعالی در دانشگاه بوعلی سینا ، بدینوسیله ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان به شرح ذیل اعلام می گردد :

* زمان و مکان ثبت نام:

روز تاریخ بر اساس حرف اول نام خانوادگی
شنبه 11/11/1393 صبح الف/ب/پ/ت/ث/ج/چ/ح/خ عصر د/ذ/ر/ز/ژ/س/ش/ص/ض
یکشنبه 12/11/1393 صبح ط/ظ/ع/غ/ف/ق/ک عصر گ/ل/م/ن/و/ه/ی/
ساعت ثبت نام : صبح ها از ساعت 8 لغایت 11 و عصرها از ساعت 14 لغایت 16
مکان ثبت نام : همدان چهارباغ شهید احمدی روشن دانشگاه بوعلی سینا - سازمان مرکزی - مدیریت امورآموزشی

مدارک لازم برای ثبت نام:
1- تکمیل و به همراه داشتن فرم های ثبت نام که در ذیل این اطلاعیه آمده است.
2- اصل مدرک پیش دانشگاهی به همراه 2 نسخه کپی از آن 
3- اصل مدرک متوسطه به همراه 2 نسخه کپی از آن
3- اصل شناسنامه به همراه 3 نسخه کپی از تمام صفحات شناسنامه
4- اصل کارت ملی به همراه کپی شناسنامه
5- شش قطعه عکس 4×3 پشت نویسی شده
6- رسید پستی  ارزش تحصیلی ( پذیرفته شدگان می بایست با دردست داشتن کپی گواهی پیش دانشگاهی خود به باجه پست مراجعه و درخواست تاییدیه مدرک پیش دانشگاهی نموده و رسید آن را به هنگام ثبت نام همراه داشته باشند)
7- اصل حکم مرخصی و یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان دولت
8- واریز مبلغ بیست و پنج هزار تومان جهت کارت دانشجویی به حساب 54187-24130 بانک تجارت شعبه دانشگاه بوعلی سینا (قابل پرداخت در کلیه شعب بانک تجارت سراسر کشور)
9- کلیه پذیرفته شدگان دوره شبانه می بایست پس از ثبت نام حضوری و دریافت شماره دانشجویی مبلغ چهار میلیون ریال  از طریق وب سایت اینترنتی آموزش دانشگاه به نشانی  amozesh.basu.ac.ir اقدام نمایند. ( پذیرفته شدگان لازم است پس از وارد شدن به وب سایت فوق با استفاده از شماره دانشجویی به عنوان کدکاربری و شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور از قسمت مالی ، پرداخت شهریه و سپس تعیین مبلغ واریزی ، مبلغ فوق را پرداخت و پرینت واریزی آن را ارائه نمایند.) لازم به ذکر است پرداخت مبلغ فوق صرفا به صورت اینترنتی امکان پذیر است که جهت پرداخت اینترنتی حتما رمز دوم کارت بانکی،CVV2، تاریخ انقضا و شماره کارت بانک نیز لازم است. همچنین جهت ورود می بایست از مروگر Internet Explorer استفاده گردد .
10- اصل مدرک نظام وظیفه جهت آقایان ( اصل کارت پایان خدمت یا معافیت،اصل برگه اعزام به خدمت و یا هرگونه گواهی که نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه پذیرفته شده باشد)

تبصره 1- پذیرفته شدگانی که مقطع پیش دانشگاهی آنها به صورت حضوری باشد و از تاریخ فراغت از تحصیلشان بیش از یک سال نگذشته باشد ثبت نام ایشان بدون ارائه مدرک نظام وظیفه بلامانع است.
تبصره 2-  پرسنل شاغل رسمی متعهد خدمت به آموزش و پرورش و نیروی نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران علاوه بر موافقت کتبی باید گواهی اشتغال به کار نیز ارائه نمایند.
تبصره 3 – پذیرفته شدگانی که جزء دانشجویان مهرماه 93 می باشند با ارائه اصل کارت دانشجویی و کپی مدرک پیش دانشگاهی و مدرک متوسطه و سایر مدارک ذکر شده می توانند ثبت نام موقت نمایند . اینگونه پذیرفته شدگان پس از ثبت نام و اخذ نامه قبولی از این دانشگاه می بایست با دانشگاه اولیه خود تسویه حساب نموده و پیگیری لازم را نسبت به ارسال پرونده خود حداکثر تا پایان اسفند 93 نمایند در غیر اینصورت قبولی ایشان لغو خواهد گردید. شروع کلاس ها از تاریخ 18/11/93 خواهد بود .