برگزاری کارگاه پروپوزال نویسی با رویکرد تحقیقات کمی ویژه دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی

07 Apr 2017
کد خبر : 3825614
تعداد بازدید : 136

به اطلاع دانشجویان محترم مقاطع تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکتری رشته های جامعه شناسی، پژوهشگری، جمعیت شناسی، روان شناسی، اقتصاد، علوم تربیتی و ترویج کشاورزی) می رساند گروه نظارت و ارزیابی دانشگاه یک دوره کارگاه پروپوزال نویسی با رویکرد تحقیقات کمی را با شرایط زیر برگزار می نماید.

به اطلاع دانشجویان محترم مقاطع تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکتری رشته های  جامعه شناسی، پژوهشگری، جمعیت شناسی، روان شناسی، اقتصاد، علوم تربیتی و ترویج کشاورزی) می رساند گروه نظارت و ارزیابی دانشگاه یک دوره کارگاه پروپوزال نویسی با رویکرد تحقیقات کمی را با شرایط زیر برگزار می نماید.

دانشجویان محترم می توانند جهت ثبت نام به وب سایت گروه نظارت و ارزیابی دانشگاه evg.basu.ac.ir مراجعه نموده و ضمن آگاهی از شرایط، کاربرگ ثبت نام در کارگاه را تکمیل نمایند.

با توجه به محدوددیت ظرفیت کارگاه، اولویت با افرادی است که زودتر فرم ثبت نام را تکمیل و هزینه کارگاه را واریز نمایند.

نام کارگاه: پروپوزال نویسی با رویکرد تحقیقات کمی

ویژه دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی در رشته های جامعه شناسی، پژوهشگری، جمعیت شناسی، روان شناسی، اقتصاد، علوم تربیتی و ترویج کشاورزی

مدرس: دکتر امیر عرفانی عضو هیأت علمی Nipissing University کشور کانادا

مکان: متعاقبا اعلام می گردد.

زمان: پنج شنبه 24 فروردین 1396   ساعت 8 صبح تا 16 عصر (همراه با صرف ناهار)

هزینه ثبت نام: 500000 ریال (پنجاه هزار تومان)

هزینه کارگاه را به حساب درآمدهای اختصاصی دانشگاه نزد بانک ملت به شماره حساب 5652189945 و یا شماره کارت 6104337849181738 با شناسه واریز 4805176 واریز نموده و فیش آن را هنگام ثبت نام بارگزاری نمایید. (متقاضیان می توانند از طریق سایت دانشگاه/خدمات الکترونیکی/درگاه پرداخت درآمدها اقدام نموده و از یکی از گزینه های پرداخت بر اساس شناسه یا پرداخت بر اساس عنوان استفاده نمایند. در اینصورت نیاز به بارگزاری فیش نیست).

راهنمای ثبت نام در کارگاههای آموزشی