در اطلاعیه‌ای توسط معاونت دانشجویی دانشگاه؛

جزئیات درگذشت دانشجوی دانشگاه بوعلی‌سینا تشریح شد

21 06 2024 11:14
کد خبر : 8317605
تعداد بازدید : 9116

 

معاونت دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: متاسفانه حوالی عصر روز پنجشنبه ۱۴۰۳٫۰۳٫۳۱ مطلع شدیم که یکی از دانشجویان دوره کارشناسی ورودی سال ۱۴۰۰ رشته معماری این دانشگاه، به نام "کیمیا ترکاشوند"، در خوابگاه دانشگاه اقدام به خود آسیب‌رسانی کرده است. با توجه به حضور پایگاه اورژانس مستقر در مجموعه دانشگاه، بلافاصله بعد از تماس مسئول خوابگاه مربوطه با مرکز فوریت‌های پزشکی (۱۱۵)، پرسنل اورژانس بدون وقفه و در سریع‌ترین زمان ممکن خود را به بالین این دانشجو رسانده و اقدامات اولیه لازم را در محل انجام داده و بلافاصله ایشان را برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل کرده‌اند.
گفتنی است، در همان دقایق اولیه مسئولین ارشد دانشگاه در محل حاضر شده و تمام تلاش خود را برای هماهنگی امور درمانی این دانشجوی عزیز انجام دادند. همچنین در هماهنگی مستقیم رئیس محترم دانشگاه بوعلی‌سینا با رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی همدان، تاکید بر تلاش مضاعف کادر محترم درمان برای تسریع در انجام امور مربوطه به ایشان انجام شد. اما پس از انجام تمام تلاش‌های صورت‌گرفته توسط کادر محترم درمان، به علت نوع خود آسیب‌رسانی که توسط خودِ دانشجو صورت گرفته بود، متاسفانه ایشان جان خود را از دست داد و ما برای ایشان آمرزش الهی خواستاریم.
لازم به ذکر است مدیریت محترم حراست دانشگاه نیز در کنار مجموعه مدیران دانشگاه از همان دقائق اولیه تمام تلاش خود را برای حفظ جان این دانشجوی عزیز و انجام سریع امور درمانی به کار گرفته است.
در ضمن در همان ساعت اولیه به خانواده ایشان اطلاع داده شده که در جریان موضوع قرار گیرند؛ همچنین با بررسی‌های به‌عمل آمده، مشخص شده که ایشان به دلایل مشکلات روحی شخصی چندین‌بار به مرکز مشاوره و سلامت دانشگاه مراجعه داشته و دارای پرونده در این مرکز می‌باشد.
متاسفانه پس از این اتفاق، در فضای مجازی موضوعاتی مطرح شده که ابدا صحت ندارد و به هیچ‌وجه قابل استناد نیست، لذا هر‌گونه خبری در این موضوع، صرفا از منابع معتبر دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد.
دانشگاه بوعلی‌سینا ضایعه درگذشت این دانشجوی گرامی را به خانواده محترم‌ و همکلاسی‌ها و هم‌خوابگاهی‌های ایشان، تسلیت عرض نموده و از ایزد منان برای آن مرحومه مغفوره رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان ایشان صبر جمیل مسالت می‌نماید.

اخبار مرتبط

There are no results.