دعوت دانشگاهیان جهت حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن

09 02 2020 20:57
کد خبر : 3801979
تعداد بازدید : 196

هیأت رئیسه دانشگاه بوعلی‌سینا، به‌مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ضمن اعلام آمادگی برای حضور در راهپیمایی عظیم یوم‌الله ۲۲ بهمن، از اقشار مختلف مردم به‌خصوص دانشگاهیان برای شرکت در این راهپیمایی دعوت کرد.

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

«قُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَ زهَقَ الْبَاطِل إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا» (اسراء: ۸۱)

وقتی صدای پای بهمن از کوچه‌پس‌کوچه‌های خاطره‌های انقلاب به گوش می‌رسد، گویی شهیدانند که آمده‌اند، برای بیعت دوباره برای هشدار و تذکر و بیداری !

 ما نیز بر بام بلند آرزو و به جست‌وجوی شهیدانی که مسیر انقلاب را با خون خویش مطهر کردند، بیعتی دوباره با آرمان‌های امام راحل (ره) بسته و با لبیک به ندای رهبر انقلاب، ضمن پاسداشت چهلمین‌روز شهادت مظلومانه‌ی شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی و محکومیت اقدامات شیطانی آمریکا در قبال مردم فلسطین و طرح ننگین معامله‌ی قرن، به دشمنان خواهیم گفت پیرو خط رهبریم و در رگ‌های انقلاب ما شعر ایستادگی جاری است. نیک می‌دانیم روزهای فجر انقلاب، شروع یک نقطه‌ی عطف تاریخی برای مردمان آزادی‌خواهی است که با گام‌های استوار و با استعانت از رهنمودهای، امام خمینی(ره)، برگ‌های زرّینی را در کتاب پرشکوه ایران بزرگ، رقم زدند.

خانواده‌ی بزرگ دانشگاه بوعلی‌سینا، ایام فتح و ظفر انقلاب اسلامی را به تمامی ملت شریف و شهید پرور ایران، خصوصاً جامعه‌ی دانشگاهیان، اساتید و دانشجویان گرامی تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن تجدید میثاق با امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر، با حضور پرشور و خود علیه استکبار؛ یکپارچه و هماهنگ ، همراه با سایر دانشگاهیان سراسر کشور آگاهانه در راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن شرکت کرده و بار دیگر در این روز با ندای «الله اکبر» عزّت، اقتدار و سربلندی این مرز و بوم را رقم خواهد زد.

اخبار مرتبط

There are no results.