مراسم معارفه دانشجویان جدید الورود دانشکده مهندسی برگزار شد

18 Oct 2015
کد خبر : 3837089
تعداد بازدید : 190

مراسم معارفه دانشجویان جدید الورود دانشکده مهندسی با حضور رئیس، معاونین و اعضای هیات علمی این دانشکده و هم چنین معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در سالن شهید چمران دانشگاه برگزار شد.

مراسم معارفه دانشجویان جدید الورود دانشکده مهندسی با حضور رئیس، معاونین و اعضای هیات علمی این دانشکده و هم چنین معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در سالن شهید چمران دانشگاه برگزار شد.

مراسم معارفه دانشجویان جدید الورود دانشکده مهندسی با حضور دکتر عباس افخمی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، دکتر محمد ملکی رئیس دانشکده، دکتر عباس قدیمی معاون آموزشی دانشکده، دکتر مسعود مکارچیان معاون پژوهشی دانشکده، دکتر عباس فدایی معاون تحصیلات تکمیلی دانشکده و اعضای هیات علمی این دانشکده در سالن شهید چمران دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دکتر محمد ملکی رئیس دانشکده مهندسی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، قبولی دانشجویان جدید الورود را در این دانشگاه و دانشکده مهندسی تبریک گفته و افزود: دانشکده مهندسی با حدود 38 سال سابقه از جمله دانشکده هایی است که در حوزه علوم مهندسی از سرامدان کشور و دنیاست. دکتر ملکی کادر هیات علمی این دانشکده را باسابقه دانسته و در حوزه علوم تخصصی، آنها را  مجرب و کارآزموده ارزیابی نموده و گفت: این مطلب برای اعتلای علمی و آموزشی دانشجویان بسیار مورد اهمیت است. وی اطلاع از قوانین را برای دانشجویان  ضروری خوانده و گفت: امیدواریم که شما دانشجویان در طول مدت تحصیل خود در این دانشگاه علم آموزی را در اولویت قرار داده و در رشته تحصیلی خود کسب موفقیت نمایید.
در ادامه دکتر عباس قدیمی کادر آموزشی و پژوهشی دانشکده معرفی نموده و هم چنین با توجه ضرورت به ارائه قوانین آموزشی پرداختند.

هم چنین دبیران انجمن های علمی دانشجویی نیز به بیان برنامه های خود برای سال تحصیلی پرداخته و از دانشجویان جدید الورود برای حضور در این انجمن ها دعوت نمودند.

در پایان نیز مدیران محترم و اعضای هبات علمی گروه های آموزشی در جلساتی مجزا با این دانشجویان مطالبی مرتبط با گروه آموزشی خود را مطرح کردند.