نحوه انتخاب واحد دانشجویان مهمان در نیمسال 971

21 Aug 2018
کد خبر : 3811049
تعداد بازدید : 164

به اطلاع دانشجویانی که با انتقال و مهمانی ایشان در این دانشگاه موافقت شده است می رساند :

به اطلاع دانشجویانی که با مهمانی و یا انتقال ایشان از سایر دانشگاه ها به این دانشگاه در سال تحصیلی 98-1397 موافقت شده است می‌رساند :

1- طبق آیین نامه های آموزشی تحصیل دانشجویان مهمان به صورت شبانه بوده و دانشجویان مذکور لازم است قبل از انتخاب واحد نسبت به پرداخت 100درصد شهریه ثابت و 40 درصد شهریه متغیر از طریق سامانه گلستان اقدام نمایند.

2- دانشجویانی که با تمدید میهمانی آنان موافقت گردیده است می بایست قبل از موعد انتخاب واحد فرم مهمانی خود را که در آن دروس ترم آتی ذکر گردیده است از دانشگاه مبداء تهیه و بر اساس تقویم آموزشی این دانشگاه در تاریخ 7و8 شهریور1397 از طریق آموزش دانشکده نسبت به ثبت دروس خود اقدام نمایند.

3- دانشجویانی که در ترم گذشته سابقه مهمانی در این دانشگاه ندارند و فاقد شماره دانشجویی می باشند لازم است معرفی نامه مهمانی خود را که در آن دروس ترم آتی ذکر گردیده است از دانشگاه مبداء تهیه و از تاریخ 30/5/1397 از طریق سامانه گلستان دانشگاه بوعلی سینا به نشانی https://golestan.basu.ac.ir/  نسبت به ثبت درخواست مهمانی،مشخصات فردی،تحصیلی،اسکن عکس و معرفی نامه خود اقدام نموده و پس از تایید مدیریت جهت انتخاب واحد به دانشکده خود مراجعه فرمایند.در این خصوص به راهنمای ثبت درخواست مهمانی که در لینک ذیل آمده است مراجعه فرمایید.

4- مسئولیت انتخاب واحد بر عهده دانشجوی مهمان می باشد و در صورت مغایرت دروس اخذ شده با فرم مهمانی دانشگاه مبداء ، این دانشگاه مسئولیتی در این خصوص ندارد.

5- عدم ثبت درخواست مهمانی و یا عدم انتخاب واحد در موعد مقرر به منزله انصراف از مهمانی تلقی شده و این دانشگاه مسئولیتی درخصوص دانشجویانی که در موعد مقرر نسبت به انتخاب واحدخود اقدام نمی نمایند ندارد

6- دانشجویانی که با انتقال ایشان موافقت شده است لازم است در اسرع وقت نسبت به دریافت فرم تسویه حساب دوره مهمانی خود از دانشکده اقدام نموده و بعد از مراجعه به واحدپذیرش و ثبت نام و اخذ نامه موافقت با انتقال به دانشگاه مبداء مراجعه و نسبت به ارسال پرونده تحصیلی خود به این دانشگاه اقدام نمایند. بدیهی است در صورت عدم ارسال پرونده تحصیلی ایشان به هر دلیل تا پایان نیمسال اول، اجازه انتخاب واحد نیمسال بعدی به ایشان داده نخواهد شد.

7- دانشجویانی که با مهمانی دائم ایشان در این دانشگاه موافقت شده است لازم است قبل از اتمام فراغت از تحصیل خود در این دانشگاه(قبل از شروع نیمسال آخر)نسبت به ارسال نمرات گذرانده خود از دانشگاه مبداء اقدام نمایند.

8- دانشجویانی که با تمدید مهمانی و یا مهمان دائم ایشان موافقت شده است در صورت عدم بدهی، ریز نمرات ایشان پس از حذف و اضافه نیمسال اول به دانشگاه مبدأ ارسال خواهد شد و نیازی به دریافت فرم تسویه حساب مهمانی نمی باشد.