اطلاعیه پرداخت هزینه خوابگاه سالتحصیلی 98-97 (نیمسال اول و دوم )

08 Sep 2018
کد خبر : 3810599
تعداد بازدید : 187

دانشجویانی که جهت سکونت در خوابگاه سالتحصیلی 98-97 اقدام به رزرو خوابگاه نموده اند از تاریخ 14 شهریور ماه جاری با مراجعه به پورتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان به آدرس bp.swf.ir می توانند با توجه به راهنمای ذیل این اطلاعیه نسبت به پرداخت هزینه خوابگاه اقدام نموده و سکونت خود را قطعی نمایند.

دانشجوياني كه جهت سكونت در خوابگاه  سالتحصيلي 98-97 اقدام به رزرو خوابگاه نموده اند از تاريخ 14 شهريور ماه جاري با مراجعه به پورتال دانشجويي صندوق رفاه دانشجويان به آدرس bp.swf.ir مي توانند با توجه به راهنماي ذیل اين اطلاعيه نسبت به پرداخت هزينه خوابگاه اقدام نموده و سكونت خود را قطعي نمايند.  

كليه دانشجوياني كه تاكنون موفق به رزرو خوابگاه در سالتحصيلي جاري شده اند جهت پرداخت هزينه خوابگاه (با توجه به راهنماي پيوست) نسبت به پرداخت هزينه اقدام نموده و هنگام ورود به خوابگاه فيش واريزي به همراه داشته باشند.    

.راهنماي پرداخت هزينه خوابگاههاي دانشجويي (بصورت الكترونيكي(
1-  ورود به آدرس اينترنتي bp.swf.ir       از طريق مرورگر موزيلا) فاير فاكس (
2- ورود به پورتال فاز 2 در صفحه اول آدرس جستجو شده .
نحوه ورود به پورتال فاز 2:
الف : ثبت شماره كد ملي با خطوط فاصله با فرمت درج شده در محل مشخص شده ( ابتدا 3رقم اول , سپس خط فاصله , سپس 6 رقم بعدي و بعد خط فاصله دوم و درپايان رقم دهم(
ب : ثبت كلمه عبور ( كه در اولين ورود همان كد ملي با فرمت بالا مي باشد (
نكته ضروري اينكه در صورت تغيير كلمه عبور پيش فرض حتما كلمه عبور جديد را به خاطر بسپاريد و البته در صورت فراموش نمودن كلمه عبور جديد از لينك كلمه عبور خود را فراموش نموده ام   براي دريافت كلمه عبور جديد استفاده نماييد.
ج : ثبت حاصل جمع درخواستي و كليك بر دكمه ورود .
3- پس از نخستين بار ورود  در سيستم در صفحه تغيير كلمه عبور  از كاربر در مورد تاييد كلمه عبور اوليه يعني همان كد ملي با فرمت قبل پرسش مي گردد كه كاربر مجاز به تكرار يا تغيير كلمه عبور اوليه  پيش فرض مي باشد .
4- در اين مرحله دكمه هاي كليه  امكانات  برنامه در بالاي صفحه فعال گرديده  و لذا جهت پرداخت هزينه خوابگاه دكمه پرداخت دفترچه اقساط و فيش را كليك نماييد.
5- در صورت ثبت رزرو شما در سيستم اتوماسيون خوابگاه و تاييد آن در سيستم سراسري صندوق رفاه ، ترمهاي رزرو شده در صفحه نمايش داده شده و هر ترم بصورت جداگانه قابل انتخاب جهت پرداخت مي باشد لذا مي بايستي در صورت تطابق خوابگاه ثبت شده با اتاق رزرو شده قبلي خوابگاه مورد نظر را انتخاب نماييد .
6- پس از انتخاب خوابگاه بر روي دكمه درگاه بانكي پايين صفحه كليك نماييد .
نكته مهم : در اين شيوه پرداخت داشتن رمز دوم كارت هاي بانكي عضو شبكه شتاب الزامي است (در اين درگاه بانكي امكان ورود و پرداخت از طريق كليه كارتهاي بانكي عضو شتاب امكانپذير مي باشد(
7- در اين مرحله صفحه پرداخت اينترنتي باز شده بر روي دكمه پرداخت با كارت  كليك نماييد.
8- در اين مرحله از صفحه باز شده  اطلاعات درخواستي از كارت را تكميل نموده  و بر روي دكمه پرداخت كليك نماييد .
9- دراين مرحله در صورت تاييد تراكنش بر روي دكمه تكميل خريد و انتقال به سايت پذيرنده كليك نماييد .
10- در اين مرحله سيستم به زبان لاتين از شما ادامه فرايند را درخواست مي كند لذا دكمه ادامه را تاييد نماييد.
11- پس از تاييد تراكنش و صدور رسيد تراكنش ، از اين رسيد پرينت دريافت نموده و جهت ورود به خوابگاه به همراه داشته باشيد.