ثبت نام در سامانه پژوهشی وزارت نفت ویژه اعضای هیات علمی

12 Apr 2014
کد خبر : 3846989
تعداد بازدید : 259

وزارت نفت سامانه‌ای تحت عنوان " سامانه مدیریت اطلاعات خوشه‌های علمی " به‌ منظور طبقه‌بندی نیازهای صنعت نفت راه‌اندازی نموده است.

وزارت نفت سامانه‌ای تحت عنوان " سامانه مدیریت اطلاعات خوشه‌های علمی " به‌ منظور طبقه‌بندی نیازهای صنعت نفت راه‌اندازی نموده است.
احتراماً به استحضار می‌رساند بر اساس مفاد نظام جامع راهبردی پژوهش، فناوری و نوآوری وزارت نفت ، واگذاری پروژه‌های تحقیقاتی صنعت نفت کشور مبتنی بر اولویت‌های این صنعت بوده که از طریق شناسائی و ارزیابی ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها و صلاحیت‌های تخصصی بالقوه و بالفعل مجریان آن‌، از جمله دانشگاه‌ها صورت می‌گیرد .
در همین راستا وزارت نفت سامانه‌ای تحت عنوان " سامانه مدیریت اطلاعات خوشه‌های علمی " به‌منظور طبقه‌بندی نیازهای صنعت نفت راه‌اندازی نموده است. لذا بدینوسیله به اطلاع اساتید محترم متقاضی می‌رساند که در صورت تمایل به ثبت نام در سامانه مذکور می‌توانند فایل زیر را دانلود نموده و پس از مطالعه نامه از طریق اتوماسیون درخواست نام کاربری و رمز عبور را برای آقای مهندس لاهوتی مسئول محترم دفتر ارتباط با صنعت دانشکده مهندسی (8291152) ارسال فرمایید.
توضیح آنکه برای ورود به سامانه مزبور و دسترسی به اطلاعات آن کد شناسائی و رمز عبور لازم است که بدین منظور نمایندگان هر دانشگاه به عنوان نماینده تام‌الاختیار می‌توانند با مرکز رشد تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی تماس حاصل فرمایند و پس از ورود و ثبت اطلاعات اولیه، یک شاخه فناوری از محور اصلی پتروشیمی را به‌عنوان قابلیت خوشه فناوری انتخاب نمایند.
لازم به ذکر است که در هر شاخه فناوری، بر اساس اطلاعات نهائی شده و با توجه به وزن هر شاخص، ارزیابی و مقایسه‌ای بین خوشه ها انجام می‌گیرد که مبنائی برای همکاری‌های آتی آن خوشه در پروژه‌های تحقیقاتی وزارت نفت خواهد بود.
برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت scoe.mop.ir مراجعه فرمایید.