ثبت نام وام های دانشجویی (روزانه ، نوبت دوم و ویژه دکتری)در نیمسال اول سال تحصیلی 98-97

26 Sep 2018
کد خبر : 3810029
تعداد بازدید : 222

ثبت نام وامهای دانشجویی( نیمسال اول سالتحصیلی 98-97) از طریق پورتال دانشجویی صندوق رفاه ( به آدرس اینترنتی bp.swf.ir) فعال گردیده , ضروری است دانشجویان متقاضی وام در مهلت مقرر ضمن مراجعه به آدرس پورتال و ثبت درخواست خود ، مستندات و مدارک مورد نظر را ( برابر با مقررات صندوق رفاه) به اداره رفاه دانشجویی تحویل نمایند .

 ثبت نام  وامهاي دانشجويي(  نيمسال اول سالتحصيلي 98-97) از طريق پورتال دانشجويي صندوق رفاه ( به آدرس اينترنتي bp.swf.ir ) فعال گرديده , ضروري است دانشجويان متقاضي وام در مهلت مقرر ضمن مراجعه به آدرس پورتال و ثبت درخواست خود ، مستندات و  مدارك مورد نظر را ( برابر با مقررات صندوق رفاه) به اداره رفاه دانشجويي تحويل نمايند .
نكات مهم :
1- با نظر به مفاد بخشنامه وام نيمسال جاري(شماره  9542 مورخ 97/6/27) و تاكيد بخشنامه بر ضرورت تسريع در ثبت و ارسال ليستهاي درخواستهاي وام و همچنين محدوديت اعتبارات ابلاغي ، دانشجويان متقاضي سريعا نسبت به ثبت درخواست در سيستم و ارائه مدارك اقدام نمايند.
2- دانشجوياني كه سابقه دريافت وام در مقطع فعلي دارند پس از ورود به آدرس فوق الذكر از دكمه ورود به پورتال فاز2  وارد شده و درخواست خود را درج نمايند.
3- دانشجوياني كه درمقطع فعلي فاقد پرونده فعال در پورتال  باشند ضمن افتتاح حساب در بانك تجارت شعبه دانشگاه بوعلي سينا و اعلام شماره حساب به اداره رفاه ،  نسبت به تهيه و ارائه سند تهدنامه محضري ( تعهدنامه باز پرداخت وام دانشجويي با ضامن معتبر) اقدام نمايند  .
4- افتتاح حساب دانشجويان دانشكده هاي اقماري در ساير شعب بانك تجارت بلامانع مي باشد.
5- دانشجويان دوره شبانه جهت دريافت وام نياز به افتتاح حساب ندارند و وام تاييد شده به حساب دانشگاه با عنوان دانشجوي گيرنده وام واريز مي گردد.
6- دانشجويان شبانه ( نوبت دوم ) در صورتيكه  معافيت از پرداخت شهريه داشته باشند ( و شهريه نامبردگان از طريق نهادهاي قانوني ذيربط پرداخت مي گردد ) مجاز به ثبت درخواست نبوده و در صورت درخواست و واريز وام شهريه نامبردگان به حساب مالي دانشگاه, وام شهريه مربوطه به هيچ وجه قابل استرداد به دانشجو نبوده و دانشجو ملزم به عودت وام و كارمزد آن به حساب صندوق رفاه خواهد بود.
7- دانشجويان مقطع دكتري كه تقاضاي وام تحصيلي داشته باشند امكان دريافت وام ويژه دكتري را نخواهند داشت.
8- فرم وام ضروري و تحصيلي ويژه دكتري و فرم درخواست وام توسعه تعاون پيوست مي باشد.