حماسه "طوفان‌الأقصی" در حافظه تاریخی صهیونیست‌ها ماندگار خواهد شد

12 10 2023 05:37
کد خبر : 3791004
تعداد بازدید : 159

روابط عمومی دانشگاه بوعلی‌سینا در حمایت از حماسه مردم فلسطین در روز‌های گذشته، بیانیه‌ای صادر کرد.

 

 

به گزارش بسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَ قالَ الَّذِینَ کَفَرُوا لِرُسُلِهِمْ لَنُخْرِجَنَّکُمْ مِنْ أَرْضِنا أَوْ لَتَعُودُنَّ فِی مِلَّتِنا فَأَوْحی إِلَیْهِمْ رَبُّهُمْ لَنُهْلِکَنَّ الظَّالِمِینَ

ولی کفرپیشگان به پیامبرانشان گفتند: مسلماً ما شما را از سرزمین خود بیرون خواهیم کرد، مگر اینکه هم‌کیش ما شوید. پس پروردگارشان به آنان وحی کرد: ما قطعاً ستمکاران را نابود می‌کنیم.»

(ابراهیم - آیه ۱۳)

بیش از هفت دهه از اشغالگری صهیونیست‌ها می‌گذرد و محافل حقوق بشری غرب، کماکان در برابر جنایات این رژیم نژادپرست و اشغالگر، سکوت در پیش گرفته‌اند. از سال ۱۹۴۸ تا ۲۰۲۳، مجمع عمومی و شورای امنیت سازمان ملل جمعا ۲۲۶ قطعنامه لازم‌الاجرا در مورد تجاوزات صهیونیست‌ها، کشتار مردم فلسطین و شهرک‌سازی در زمین‌های فلسطینی‌ها تصویب کرده است، اما این رژیم یاغی، حتی به معاهدات صورت گرفته در سایه همین سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی نیز وقعی نمی‌نهد و پی در پی به نقض معاهدات پیشین می‌پردازند.

مقاومت ستودنی ملت فلسطین در کرانه باختری، غزه و اراضی ۱۹۴۸ در ماه‌های اخیر نویدبخش نسل جوانانی است که فلسطین را به بیشه شیران تبدیل نموده و با حرکت به سوی انتفاضه‌ای دیگر، عرصه را بر صهیونیست‌ها تنگ نموده‌اند. هتک حرمت مقدسات مسلمین از یکسو، و پیروزی خیره‌کننده گروه‌های مقاومت اسلامی فلسطین در حماسه "طوفان‌الأقصی" طی روز‌های اخیر و شکست مفتضحانه طرح‌های سازشکارانه از سوی دیگر، موجب شده مردم مسلمان فلسطین یک بار دیگر به انتفاضه رو کنند؛ ولی این بار دیگر حرکت‌های سازشکاری در داخل فلسطین و یا منطقه، بر روی فلسطین شجاع تاثیری نگذارد و آن‌ها مصمم شوند که ان‌شاءالله مبارزات خویش را تا پیروزی ادامه دهند.

دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه بوعلی‌سینا، با لبیک به فرامین مقام معظم رهبری که مسأله فلسطین را مهمترین مساله روز جهان اسلام می‌دانند، بر لزوم پیاده سازی اصل انقلابی مقابله با استکبار و حمایت از مستضعفان جهان در سرتاسر عالم تاکید داشته و ضمن محکومیت شدید اقدامات ددمنشانه رژیم کودک کش صهیونیستی، و عرض تبریک پیروزی چشمگیر رزمندگان جهادگر فلسطینی، بر حمایت تام و تمام خود از ملت مظلوم فلسطین و دفاع جانانه جوانان انقلابی در عملیات انتفاضه پای فشرده و بر لزوم حذف غده سرطانی اسرائیل و رژیم آپارتاید تلاویو از معادلات فلسطین و منطقه تصریح می‌ورزد.

اخبار مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.