خون شهدای مظلوم حادثه تروریستی غزه عزم ملت مقاوم و مجاهد فلسطین را در ایستادگی برای آزادی سرزمین‌شان جزم‌تر خواهد کرد

18 10 2023 08:06
کد خبر : 3790852
تعداد بازدید : 154

دکتر حسین رضوان حملات تروریستی رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین را محکوم کرد.

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

و سَیَعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَیَّ مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ (سوره شعراء/آیه ۲۲۷)

تاریخ بشریت همواره شاهد ظلم به مظلومان و عصیان در پهنه جهان بوده است، بنای رژیم اشغالگر قدس از بدو تأسیس بر خون‌ها و اجساد مردمان بی‌گناه و بی‌پناه فلسطین نهاده شده و سردمداران آن، راهی تاریک همراه با تجاوزگری و خون‌ریزی را پیش گرفته‌اند. این رژیم منحوس در تداوم جنایات ننگین خود در حق ملت فلسطین، با ارتکاب یک جنایت ددمنشانه و هولناک، یک بار دیگر خوی درندگی و وحشیانه خود را به همه جهانیان نشان داد و ثابت کرد که کوچک‌ترین پایبندی به اصول و قواعد حقوق بین‌الملل در مورد غیرنظامیان در زمان جنگ را ندارد.

با گذشت قریب به ۷۵ سال از عمر ننگین رژیم صهیونیستی، وقاحت و انسان‌ستیزی این دولت نامشروع به جایی رسیده است که بمباران مراکز درمانی و بیمارستانی را، با همکاری سازمان صلیب سرخ که به تازگی ماهیت خود را به وضوح از دست داده است، در دستور کار خود قرار داده و در آخرین جنایت خود با بمباران بیمارستان المعمدانی، بیش از ۱۰۰۰ نفر از مجروحین و کادر درمان را در یک لحظه به خاک و خون کشیده و به شهادت رسانده است.

جنایت‌کارانی که این فاجعه را رقم زدند، در جنایات‌شان هیچ حد و اندازه‌ای قائل نبوده و هزاران کودک و زن را قربانی جنایات خود کردند. مسؤولیت این قتل عام بر عهده آمریکایی‌ها و دیگر متحدان آنان است که به شکل نامحدود و با حمایت از این رژیم سفاک، با دراختیار گذاشتن تسلیحات مرگ‌بار، صهیونیست‌ها را در انجام این قتل عام‌ها را همراهی می‌کنند.

بی شک؛ خون شهدای مظلوم این حادثه، عزم ملت مقاوم و مجاهد فلسطین را در ایستادگی برای آزادی سرزمین‌شان از لوث وجود اشغالگران، جزم‌تر خواهد کرد و ملت‌های مسلمان جهان تا پیروزی سرزمین قدس شریف از دست اشغالگران، کنار ملت مظلوم فلسطین خواهند بود.

اینجانب به نمایندگی از جامعه دانشگاهی دانشگاه بوعلی‌سینا، این اقدامات سخیف و ضد حقوق بشر رژیم جعلی صهیونیستی را که خلاف قوانین بین‌المللی و بشری و نیز خلاف فطرت پاک تمامی انسان‌های آزاده جهان است، محکوم نموده و در راستای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های به‌حق جمهوری اسلامی ایران، حمایت تمام‌قد خود و جامعه دانشگاهی از این مردم ستم‌دیده را اعلام می‌دارم.

دکتر حسین رضوان
رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا

اخبار مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.