دکتر اسدالله نقدی به عنوان شهروند برگزیده معرفی شد

25 Aug 2018
کد خبر : 3810944
تعداد بازدید : 204

از دکتر اسدالله نقدی به همراه 67 شهروند برگزیده همدان، در حوزه های مختلف، عصر چهارشنبه همزمان با عید سعید قربان و برگزاری آیین اختتامیه جشنواره شهروندان برگزیده تجلیل شد.

از دکتر اسدالله نقدی به همراه 67 شهروند برگزیده همدان، در حوزه های مختلف، عصر چهارشنبه همزمان با عید سعید قربان و برگزاری آیین اختتامیه جشنواره شهروندان برگزیده تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر اسدالله نقدی، عضو هیأت علمی و معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا، به عنوان شهروند برگزیده معرفی و از وی به همراه 67 شهروند برگزیده همدان، در حوزه های مختلف، عصر چهارشنبه همزمان با عید سعید قربان و برگزاری آیین اختتامیه جشنواره شهروندان برگزیده تجلیل شد.

رئیس ستاد جشنواره شهروندان برگزیده همدان در این آیین گفت: جشنواره شهروندان برگزیده همدان از سال گذشته شروع شد و در فراخوان صورت گرفته یک هزار تن شرکت کردند.

حمید بادامی اضافه کرد: در مرحله نخست جشنواره 180 پرونده پذیرفته شده و در 25 جلسه فرآیند داوری که از استادان برجسته دانشگاهی و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر همدان بودند، مورد بررسی قرار گرفتند.

بادامی با بیان اینکه این جشنواره در 6 بخش برگزار شد و در نهایت 68 شهروند برگزیده شدند ادامه داد: در این جشنواره 10 شهروند برگزیده، 13 مفاخر ارزنده و 25 شهروند نمونه از حوزه معلمان، مهندسان و پزشکان انتخاب شده اند.

رئیس ستاد جشنواره شهروندان برگزیده همدان افزود: همچنین 12 شهروند نمونه 12 ناحیه مدیریت شهری که در سال های گذشته کمک رسان اهداف اجرایی شهرداری و شورا بوده اند، یک محیط زیست نمونه و یک فرد برگزیده در حوزه انرژی های تجدید پذیر در این جشنواره تجلیل شده اند.

بادامی یادآور شد: از کارمند نمونه حوزه پاکبان، اتوبوسرانی، تاکسیرانی و آتش نشانی شهرداری همدان نیز تجلیل شد و شهردار همدان کلید شهر را به خانواده فرشچیان به عنوان شهروند افتخاری همدان اعطا کرد.

وی با اشاره به بخش جانبی این جشنواره گفت: سه عکس موبایلی و سه عکس حرفه ای منتخب جشنواره جانبی نیز تقدیر شدند.

وی ادامه داد: به برگزیدگان کارت شهروندی که شامل خدمات شهری در حوزه های مختلف است لوح و بن سفر اعطا می شود.

شهردار همدان نیز در این آیین ابراز امیدواری کرد: این مراسم زمینه ساز شادی و ارتقا فرهنگ در جامعه شود.

عباس صوفی با بیان اینکه برای برگزاری این جشنواره ماه ها کار و تلاش شده است افزود: در همدان شهروندانی برگزیده بیشتری داریم.

وی اضافه کرد: موضوع مشارکت شهروندان در مدیریت شهری بسیار اثرگذار است و اگر مشارکت شهروندان نباشد شاهد شهری پویا و اثر گذار نخواهیم بود .

شهردار همدان اظهار داشت: مدیریت استان و مدیریت شهری استان و شورا و شهرداری قدم در این مسیر بگذارند تا شهری پویا و زنده داشته باشیم.

صوفی بیان کرد: جشنواره شهروندان برگزیده امسال برای اولین سال در شهر همدان برگزار شد.

وی ادامه داد: فرق بین شهروند خوب و اخلاق مدار را باید بدانیم و همین امر می طلبد شهروندان خوب از شهروندان بی تفاوت فرق داشته باشند.

وی با بیان اینکه شهر همدان دارای مردمانی با فرهنگ بسیار غنی است ابراز امیدواری کرد: این اتفاقات سبب بالندگی شهر همدان در دنیا باشد.