در پیامی؛

رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا آغاز سال ۱۴۰۳ را تبریک گفت

18 03 2024 17:33
کد خبر : 5032081
تعداد بازدید : 2286

دکتر حسین رضوان، در پیامی، فرارسیدن سال جدید را تبریک گفت.

بهار فرصت ارزشمندی برای تأمل در قدرت لایزال پرودگار عالم در احیای طبیعت و تازه شدن حیات و زمان مناسبی برای باز اندیشی و دوراندیشی در عالم خلقت و تفکر در خصوص آینده و خلقت انسان است.
تقارن رمضان المعظم، ماه بهار قرآن با عید نوروز و بهار طبیعت، فرصت مغتنمی برای رسیدن از حیات مادی به سوی حیات معنوی است، چرا که خداوند متعال همگان را دعوت نموده تا در این ماه مبارک از خوان نعمات و مواهب آن بهره‌مند شوند.
سالی که گذشت، سالی پُر فراز و فرود برای ایران عزیز بود. کوران حوادث داخلی و بین‌المللی در سالی که گذشت آن‌چنان پُرشمار است که پرداختن به هریک از آن‌ها نیازمند فرصت ویژه‌ای است، لکن قطعاً طبق وعده الهی، آینده جهان از آنِ مستضعفان خواهد بود؛ «وَ نُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ» اراده و مشیت ما بر این قرار گرفته است که بر مستضعفین در زمین منت نَهیم و آن‌ها را مشمول مواهب خود نمائیم و آن‌ها را پیشوایان و وارثین روی زمین قرار دهیم.
ایزد یکتا را سپاس‌گزارم که خانواده بزرگ و پرافتخار دانشگاه بوعلی‌سینا نیز با همت و تلاش و کوشش همه همکاران توانست در اوج تنگنا‌ها و تحریم‌های تحمیلی، همچنان گام‌های استواری را در مسیر اعتلا و بالندگی علمی کشور بردارد. 
برخود لازم می‌دانم در آستانه نوروز باستانی، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه بندگی و تبریک سال جدید، مراتب قدردانی خود را از تلاش‌های بی دریغ همه استادان ارجمند، کارمندان عزیز و دانشجویان سرافراز اعلام نمایم و همه شما ارجمندان را به بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود، در تداوم پیشبرد اهداف دانشگاه و تحقق چشم‌انداز‌های ترسیم‌شده، دعوت کنم.
امید است با یاری از ذات لایزال الهی و در سایه توجهات حضرت بقیه ا… الاعظم مهدی موعود (عج)، با پیروی از رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی پیروز و سر بلند باشید.

اخبار مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.