مراسم بزرگداشت مقام شهید در دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد

13 03 2022 08:14
کد خبر : 3795018
تعداد بازدید : 145

به مناسبت اعیاد شعبانیه و هفته شهید مراسم بزرگداشت مقام شهید در سالن فجر با حضور سرپرست دانشگاه بوعلی سینا، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان ، هیات رییسه دانشگاه و مدیریت ستاد شاهد و ایثارگران دانشگاه برگزارشد.

به مناسبت اعیاد شعبانیه و هفته شهید مراسم بزرگداشت مقام شهید در سالن فجر با حضور سرپرست دانشگاه بوعلی سینا، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان، هیات رییسه دانشگاه و مدیریت ستاد شاهد و ایثارگران دانشگاه برگزارشد.
 
در این مراسم دکتر حسین رضوان با تأکید بر ادامه دادن راه شهدا و خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران، ابراز خشنودی کرد که دانشجویان شاهد و ایثارگر جزء نخبگان علمی دانشگاه هستند.
مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان همدان، ضمن تشکر از برپایی برنامه های مختلف، ویژه دانشجویان شاهد وایثارگر در دانشگاه، از زحمات مدیر ستاد شاهد دانشگاه بوعلی سینا قدردانی نمود.
در این مراسم از اولین شماره پادکست فرهنگی دانشجویان ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه با عنوان نسل هور با محوریت هفته شهید رونمایی شد.
در پایان این مراسم، از فرزندان شاهد، دانشجویان برتر شاهد، ایثارگران، اساتید مشاور ستاد شاهد و ایثارگر و همیاران علمی ایثارگر تجلیل به عمل آمد.
 

اخبار مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.