همراه با گفتگو با دانشجویان و بررسی امکانات؛

معاون وزیر علوم از دانشگاه بوعلی‌سینا بازدید کرد

10 01 2023 23:53
کد خبر : 3792924
تعداد بازدید : 156

دکتر داداش‌پور از بخش‌های مختلف دانشگاه بوعلی‌سینا بازدید کرد.

 

 

به گزارش بسنا، دکتر هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان با حضور در شهر همدان، از خوابگاه‌های دانشجویی، اماکن ورزشی، مرکز مشاوره و سلامت و سلف‌های غذاخوری دانشگاه بوعلی‌سینا بازدید کرده و با دانشجویان نیز گفتگو کرد.

دکتر داداش‌پور همچنین در جلسه‌ای با اعضای هیات رئیسه و جمعی از مدیران این دانشگاه، به گفتگو و بررسی وضعیت فضاهای دانشجویی پرداخت.

وی در این نشست اظهار داشت: دانشگاه بوعلی‌سینا در زمره دانشگاه‌های موفق علمی و پژوهشی قرار دارد و در سال‌های اخیر به موفقیت‌های قابل توجهی رسیده است.

داداش‌پور افزود: در سالیان گذشته توسعه فضاهای آموزشی در این دانشگاه و دیگر دانشگاه‌های کشور رشد قابل ملاحظه‌ای داشته، اما لازم است دیگر فضاهای دانشگاهی در حوزه دانشجویی نیز متناسب با فضاهای آموزشی توسعه یابد.

وی همچنین عنوان کرد: تکمیل پروژه‌های ناتمام در دانشگاه‌های کشور و نیز توسعه و احداث فضاهای خوابگاهی به‌ویژه خوابگاه‌های متاهلی در دستور کار وزارت علوم است.

 

معاون وزیر علوم گفت: جذب دانشجویان غیرایرانی و گسترش روابط علمی و پژوهشی با دانشگاه‌های مختلف از کشورهای منطقه و اقصی‌نقاط جهان، از موارد مهم در برنامه پیش روی دانشگاه باید باشد و وزارت علوم در این زمینه برای کمک به دانشگاه‌ها مضایقه نخواهد کرد.

 

برای مشاهده گزارش تصویری کلیک کنید.

اخبار مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.