هیات آلمانی از DFG و MAX PLANCK با هیات رئیسه دانشگاه بوعلی‌سینا، دیدار و گفتگو کردند.

14 04 2022 06:23
کد خبر : 3794764
تعداد بازدید : 153

هیات آلمانی از DFG و MAX PLANCK با هیات رئیسه و اعضای هیات علمی دانشگاه بوعلی‌سینا، به منظور حمایت از طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی، دیدار و گفتگو کردند.

 

 

مدیریت همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه بوعلی‌سینا با همکاری صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور وابسته به معاونت علمی ریاست جمهوری، نشستی را با هیات آلمانی DFG و MAX PLANCK (تامین‌کنندگان معتبر مالی پروژه‌های تحقیقاتی بین‌المللی)، در برگزار نمود.

دکتر حسین رضوان سرپرست دانشگاه بوعلی‌سینا در ابتدای این نشست که با حضور اعضای هیات رئیسه، روسای دانشکده‌ها، مدیران گروه‌های آموزشی و اعضای هیات علمی این دانشگاه در سالن همایش‌های سرو دانشکده کشاورزی برگزار شد، ضمن تحسین فعالیت‌های جدید همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه، اهمیت این فعالیت‌ها را برشمرده و از هیات اعزامی آلمانی و ایرانی تقدیر نمود.

سپس دکتر حسن سودمندافشار مدیر اداره همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه طی سخنانی ظرفیت‌ها و فعالیت‌های بین‌المللی دانشگاه را به زبان انگلیسی برای هیات اعزامی آلمانی ارائه نمود.

در ادامه دکتر اشنایدر و دکتر فندل از موسسه DFG و دکتر هاپت از موسسه مکث پلانک، دکتر بلالایی از دانشگاه خواجه نصیر (و نماینده موسسه الکساندر هابلت) و دکتر پیام پارسی‌زاده از صندوق حمایت از پژوهشگران برتر به تفصیل مطالب خود را پیرامون حمایت از طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی ارائه نمودند.

این جلسه همچنین با پرسش و پاسخ اعضای هیات علمی خاتمه یافت.

پیش از این جلسه نیز، هیات اعزامی آلمانی در سالن جلسات فجر، با رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه دیدار و مطالب و اهم فعالیت‌های خود را تشریح کردند.

اخبار مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.