کسب مقام دهم در چهاردهمین المپیاد فرهنگی-ورزشی دانشجویان دختر دانشگاههای کشور

30 Jul 2018
کد خبر : 3811559
تعداد بازدید : 220

کسب مقام دهم در چهاردهمین المپیاد فرهنگی-ورزشی دانشجویان دختر دانشگاههای کشور توسط قهرمانان دانشگاه

کسب مقام دهم در چهاردهمین المپیاد فرهنگی-ورزشی دانشجویان دختر دانشگاههای کشور توسط قهرمانان دانشگاه

کاروان ورزشی دانشگاه بوعلی سینا با کسب ارزنده رتبه دهمی در میان 98 دانشگاه و موسسه آموزش عالی در چهاردهمین المپیاد فرهنگی-ورزشی دانشجویان دختر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور-به عنوان مهمترین رخداد ملی ورزش دانشجویی- به کار خود پایان داد. این مسابقات از 27 تیرماه لغایت 5 مرداد به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار شد.

کاروان دانشگاه بوعلی سینا متشکل از 44 نفر ورزشکار و مربی و سرپرست بود که با کسب 4 مدال طلا، 2 نقره، 1 برنز و دو مقام  ششمی موفق به کسب 54 امتیاز و قرارگیری در جایگاه دهم شد. این در حالی است که دانشگاههای گیلان و خوارزمی با 56 و 58 امتیاز قبل از دانشگاه قرار گرفتند. کسب این تعداد مدال های رنگارنگ در ادوار گذشته المپیاد ها در بخش دختران دانشگاه  بی­نظیر بوده است. اداره تربیت بدنی دانشگاه، ارتقاء چند ده پله ای توسط دانشجویان افتخار آفرین دختر دانشگاه را نسبت به المپیاد پیشین ( سال )1395 را به جامعه بزرگ دانشگاه تبریک عرض کرده و از حمایتهای بی دریغ ریاست محترم دانشگاه، معاونت دانشجویی و معاونت توسعه و پشتیبانی کمال تشکر را دارد.

ضمن عرض تشکر از تلاش های چندین ماهه ورزشکاران گرانسنگ، مربیان متخصص و ساعی و نیز همکاران اداره کل تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه که در محقق شدن این رتبه ارزشمند؛ درخشش قهرمانان در صحنه های مختلف ورزشی را آرزومندیم.