اطلاعیه و راهنمای پرداخت هزینه خوابگاه نیمسال اول و دوم سالتحصیلی 97-96

11 Sep 2017
کد خبر : 3820934
تعداد بازدید : 218

کلیه دانشجویانی که تاکنون موفق به رزرو خوابگاه در سالتحصیلی جاری شده اند جهت پرداخت هزینه خوابگاه (با توجه به راهنمای پیوست) نسبت به پرداخت هزینه اقدام نموده و هنگام ورود به خوابگاه فیش واریزی به همراه داشته باشند.

کلیه دانشجویانی که تاکنون موفق به رزرو خوابگاه در سالتحصیلی جاری شده اند جهت پرداخت هزینه خوابگاه (با توجه به راهنمای پیوست) نسبت به پرداخت هزینه اقدام نموده و هنگام ورود به خوابگاه فیش واریزی به همراه داشته باشند.    

.راهنمای پرداخت هزینه خوابگاههای دانشجویی (بصورت الکترونیکی)
1- ورود به آدرس اینترنتی bp.swf.ir     از طریق مرورگر موزیلا ( فایر فاکس )
2- ورود به پورتال فاز 2 در صفحه اول آدرس جستجو شده .
نحوه ورود به پورتال فاز 2:
الف : ثبت شماره کد ملی با خطوط فاصله با فرمت درج شده در محل مشخص شده ( ابتدا 3رقم اول , سپس خط فاصله , سپس 6 رقم بعدی و بعد خط فاصله دوم و درپایان رقم دهم)
ب : ثبت کلمه عبور ( که در اولین ورود همان کد ملی با فرمت بالا می باشد )
نکته ضروری اینکه در صورت تغییر کلمه عبور پیش فرض حتما کلمه عبور جدید را به خاطر بسپارید و البته در صورت فراموش نمودن کلمه عبور جدید از لینک کلمه عبور خود را فراموش نموده ام   برای دریافت کلمه عبور جدید استفاده نمایید.
ج : ثبت حاصل جمع درخواستی و کلیک بر دکمه ورود .
3- پس از نخستین بار ورود  در سیستم در صفحه تغییر کلمه عبور  از کاربر در مورد تایید کلمه عبور اولیه یعنی همان کد ملی با فرمت قبل پرسش می گردد که کاربر مجاز به تکرار یا تغییر کلمه عبور اولیه  پیش فرض می باشد .
4- در این مرحله دکمه های کلیه  امکانات  برنامه در بالای صفحه فعال گردیده  و لذا جهت پرداخت هزینه خوابگاه دکمه پرداخت دفترچه اقساط و فیش را کلیک نمایید.
5- در صورت ثبت رزرو شما در سیستم اتوماسیون خوابگاه و تایید آن در سیستم سراسری صندوق رفاه ، ترمهای رزرو شده در صفحه نمایش داده شده و هر ترم بصورت جداگانه قابل انتخاب جهت پرداخت می باشد لذا می بایستی در صورت تطابق خوابگاه ثبت شده با اتاق رزرو شده قبلی خوابگاه مورد نظر را انتخاب نمایید .
6- پس از انتخاب خوابگاه بر روی دکمه درگاه بانکی پایین صفحه کلیک نمایید .
نکته مهم : در این شیوه پرداخت داشتن رمز دوم کارت های بانکی عضو شبکه شتاب الزامی است (در این درگاه بانکی امکان ورود و پرداخت از طریق کلیه کارتهای بانکی عضو شتاب امکانپذیر می باشد ) .
7- در این مرحله صفحه پرداخت اینترنتی باز شده بر روی دکمه پرداخت با کارت  کلیک نمایید.
8- در این مرحله از صفحه باز شده  اطلاعات درخواستی از کارت را تکمیل نموده  و بر روی دکمه پرداخت کلیک نمایید .
9- دراین مرحله در صورت تایید تراکنش بر روی دکمه تکمیل خرید و انتقال به سایت پذیرنده کلیک نمایید .
10- در این مرحله سیستم به زبان لاتین از شما ادامه فرایند را درخواست می کند لذا دکمه ادامه را تایید نمایید.
11- پس از تایید تراکنش و صدور رسید تراکنش ، از این رسید پرینت دریافت نموده و جهت ورود به خوابگاه به همراه داشته باشید.