آئین افتتاحیه ضیافت اندیشه (هم¬اندیشی) اساتید دانشگاه برگزار گردید.

08 Jul 2014
کد خبر : 3845624
تعداد بازدید : 160

ویژه برنامه افتتاح برنامه ضیافت اندیشه روز چهارشنبه 18 تیرماه 93 مصادف با یازده رمضان 1435 هجری قمری با تلاوت آیات کلام­ا... مجید آغاز شد. در این مراسم دکتر منصور غلامی سرپرست محترم دانشگاه به ایراد سخن پرداختند.

ویژه برنامه افتتاح برنامه ضیافت اندیشه روز چهارشنبه 18 تیرماه 93 مصادف بایازده رمضان 1435 هجری قمری با تلاوت آیات کلام­ا... مجید آغاز شد. در این مراسم دکتر منصور غلامی سرپرست محترم دانشگاه به ایراد سخن پرداختند. ایشان ضمن تشکر از تمامی دست­اندرکاران، مسئول محترم دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه، مدرسین محترم طرح و اعضاء هیأت علمی دانشگاه، یادآور شدند که اجرای طرح در این مقطع زمانی در کنار فعالیت­های علمی و تخصصی، فرصتی است که می­توان از آن به نحو مناسب استفاده و تجارب و معلومات بیشتری برای انجام وظایف علمی و فرهنگی در راستای ارتقاء مبانی دینی دانشجویان کسب کرد.

در ادامه مسئول محترم نهاد نمایندگی، حجت­الاسلام والمسلمین رستمی، ضمن تشکر از دست­اندرکاران و مجریان طرح ضیافت اندیشه گزارش مختصری از نحوه اجرا و تعداد شرکت کنندگان در طرح را برای حضار ارائه کردند. دبیر هم­اندیشی اساتید دانشگاه نیز گزارش آماری شرکت کنندگان، کارگاه­هایی که در نظر است برگزار شود و فعالیت­های فرهنگی و ورزشی طرح ارائه نمودند. دکتر قائمی، همچنین از تمامی مسئولان و افرادی که در راستای اجرای هر چه پربارتر ضیافت اندیشه همکاری کرده­اند، قدردانی نمود.

عناوین کارگاه­ها، فعالیت­های فرهنگی و ورزشی: