آغاز فجر انقلاب همراه با شهداء در دانشگاه بوعلی سینا

30 Jan 2017
کد خبر : 3826379
تعداد بازدید : 194

اقشار مختلف دانشگاهیان، دهۀ مبارک فجر را با تجدید پیمان با آرمان­های امام و رهبری در کنار شهدای گمنام دانشگاه آغاز کردند.

اقشار مختلف دانشگاهیان، دهۀ مبارک فجر را با تجدید پیمان با آرمان­های امام و رهبری در کنار شهدای گمنام دانشگاه آغاز کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، صبح روز دوشنبه 1395/11/12 همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی ایران در بهمن ­ماه سال 1357، ریاست، معاونین، مدیران، اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه بوعلی­سینا با حضور و قرائت فاتحه بر یادمان شهدای گمنام دانشگاه، با آرمان­ های امام راحل، رهبر معظم انقلاب، شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تجدید عهد و پیمان نمودند.

در ابتدای این مراسم، پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، دکتر منصور غلامی، ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهۀ مبارک فجر و سالروز ورود امام خمینی(ره) به کشور در سال پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطرۀ همۀ شهدای گرانقدر به ویژه شهدای انقلاب، گفت: باطل، ظلم و طاغوت ماندنی نبوده و این حق است که خواهد ماند. وی افزود: هم چنین دفاع از ارزش های انقلاب و خون پاک شهیدان را وظیفۀ همۀ آحاد مردم دانسته و امیدواریم که بتوانیم ادامه دهندۀ راه امام و شهدا باشیم.

پس از این برنامه، کاروان دوچرخه سواری پیروزی انقلاب مشتمل بر اقشار مختلف دانشگاهیان، از یادمان شهدای گمنام دانشگاه بوعلی سینا به سمت گلزار شهدای باغ بهشت همدان جهت ابلاغ پیام دانشگاهیان به آن شهدای گرانقدر رکاب زدند.

لازم به ذکر است که این مراسم، آغاز برنامه­های دهۀ مبارک فجر در دانشگاه بوعلی سینا می باشد.