اجرای طرح ضیافت اندیشه اساتید سال 1394

30 Jun 2015
کد خبر : 3839114
تعداد بازدید : 221

طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی به رسم هر سال در ماه مبارک رمضان برگزار می گردد، در دانشگاه بوعلی سینا با شور و گرمای فراوانی همراه است.

طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی به رسم هر سال در ماه مبارک رمضان برگزار می گردد، در دانشگاه بوعلی سینا با شور و گرمای فراوانی همراه است. این طرح در روز یازدهم رمضان المبارک با سخنرانی دکتر منصور غلامی رئیس دانشگاه در مراسم افتتاحیه آغاز شد و هر روز در دو نوبت صبح و عصر با برگزاری کلاس های مهارت و معرفت افزایی برای اساتید و برنامه های فرهنگی و ورزشی برای خانواده ها همراه است.

این به مدت یک دهه برگزار می گردد. در مجموع تعداد 8 کارگاه آموزشی در بخش مهارت افزایی و تعداد 13 کارگاه آموزشی در بخش معرفت افزایی دایر است. آمار اعلام شده نشان می دهد: تعداد 143 نفر از اساتید در دوره های مهارت افزایی ثبت نام نموده اند که با توجه به اینکه هر عضو هیأت علمی می تواند در دو کارگاه شرکت نماید تعداد 253 نفردر 8 کارگاه برگزار شده حضور دارند. همچنین در دوره های معرفت افزایی که در نوبت عصر دایر است تعداد250 عضو هیأت علمی ثبت نام نموده اند که در مجموع تعداد 450 نفر در این دوره برقرار است.

گفتنی است که در این دوره اساتیدی از دانشگاه بوعلی سینا، دانشگاه صنعتی همدان، دانشگاه شهید چمران اهواز، دانشگاه نهاوند، دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه لرستان و دانشگاه ملایر حضور دارند.