اختتامیه هفتۀ خوابگاه های دانشجویی و روز جوان برگزار شد.

20 May 2016
کد خبر : 3832409
تعداد بازدید : 182

در این مراسم از برگزیدگان مسابقات دانشجویی هفتۀ خوابگاه ­ها و همچنین اتاق­ های نمونه و دانشجویان برگزیدۀ اخلاقی تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، عصر روز پنجشنبه 30 ام اردیبهشت ماه اختتامیه هفتۀ خوابگاه­ های دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا و روز جوان، با حضور دکتر مجتبی صدیقی معاون وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان، دکتر منصور غلامی رئیس دانشگاه بوعلی سینا، مهندس یزدان مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان و معاونین دانشجویی دانشگاه­ های منطقۀ چهار کشور در سالن همایش­های علوم پزشکی همدان برگزار شد.

یزدان مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به این که برای رسیدن به وضعیت مطلوب خوابگاه ­های دانشجویی تلاش می کنیم گفت: خوابگاه ­های دانشجویی در دانشگاه­ های کشور به لحاظ کیفیت سطح بندی نشده است که دانشجو حق دارد با توجه به هزینه ­ای که بابت اسکان در خوابگاه پرداخت می­نماید، به همان اندازه امکانات دریافت نماید. وی افزود: از سال تحصیلی آینده پرداخت هزینۀ خوابگاه در دانشگاه براساس درجه ­بندی کیفی صورت خواهد گرفت که امیدواریم این مطلب گام مؤثری در ارتقاء کیفیت و جایگاه خوابگاه های دانشجویی باشد.

در ادامۀ این مراسم پس از همخوانی و مدیحه سرایی گروه سرود المهدی و اجرای گروه دف زنی همراه با خواندن اشعار در مدح اهل بیت (علیهم السلام)، به برگزیدگان مسابقات آشپزی و  مسابقات ورزشی برگزار شده در طول هفتۀ خوابگاه ها و همچنین اتاق های نمونۀ خوابگاهی و نیز دانشجویان برگزیدۀ اخلاقی جوایزی به رسم یادبود اهداء گردید.