اختتامیه چهل و هشتمین کنفرانس ریاضی ایران برگزار شد

25 Aug 2017
کد خبر : 3821684
تعداد بازدید : 233

پس از پنج روز بحث و تبادل نظر اساتید و شرکت کنندگان پیرامون مباحث مختلف ریاضی، چهل و هشتمین کنفرانس ریاضی ایران به کار خود پایان داد.

پس از پنج روز بحث و تبادل نظر اساتید و شرکت کنندگان پیرامون مباحث مختلف ریاضی، چهل و هشتمین کنفرانس ریاضی ایران به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشگاه، عصر روز جمعه 1396/06/03 با حضور تعداد زیادی از شرکت کنندگان و عوامل اجرایی این کنفرانس و پس از پنج روز بحث و تبادل نظر اساتید و شرکت کنندگان پیرامون مباحث مختلف ریاضی، چهل و هشتمین کنفرانس ریاضی ایران به کار خود پایان داد.

در ابتدای این مراسم آقای دکتر اسماعیل فیضی دبیر چهل و هشتمین کنفرانس ریاضی ایران به ارائه گزارش از برگزاری این کنفرانس پرداخته و پس از آن آقای دکتر صافی بازرس شورای اجرایی انجمن ریاضی ایران ضمن تقدیر از برگزار کنندگان، این کنفرانس را به لحاظ اجرا و محتوا یکی از بهترین کنفرانس های برگزار شده در طول پنجاه سال گذشته دانست و ابراز امیدواری کرد تا در آینده نیز کنفرانس ریاضی ایران همچون گذشته کارنامه درخشانی داشته باشد. در ادامه این مراسم خانم دکتر سعیدی نژاد عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران نماینده چهل و نهمین کنفرانس ریاضی ایران ضمن دعوت از شرکت کنندگان این کنفرانس برای سال آینده، از برگزارکنندگان چهل و هشتمین کنفرانس نیز تقدیر و تشکر نمود. در پایان این مراسم دکتر مهدی قیاسوند مسئول محترم پذیرش کنفرانس و رئیس دانشکده فنی کبودرآهنگ پس از ارائه نکاتی پیرامون نقاط ضعف و قوت کنفرانس ریاضی و لزوم توجه ویژه به برگزاری هر چه بهتر این کنفرانس، همچنین از عوامل اجرائی و علمی کنفرانس به تفکیک تقدیر کرد