ارتقاء مرتبه علمی پنج عضو هیأت علمی دانشگاه

20 Oct 2014
کد خبر : 3843704
تعداد بازدید : 209

در جلسه چهاردهمین نشست از دوره ششم هیأت ممیزه دانشگاه که در روز دوشنبه 28 مهر ماه جاری تشکیل گردید چهار نفر ازاعضاء هیأت علمی دانشگاه به مرتبه دانشیاری و یک نفر به مرتبه استادی ارتقاء یافتند.

در جلسه چهاردهمین نشست از دوره ششم هیأت ممیزه دانشگاه که در روز دوشنبه 28 مهر ماه جاری تشکیل گردید چهار  نفر ازاعضاء هیأت علمی دانشگاه به مرتبه دانشیاری و یک نفر به مرتبه استادی ارتقاء یافتند.

بنا به اعلام دبیرخانه هیأت ممیزه دانشگاه در این جلسه با ارتقاء مرتبه علمی آقای دکتر مهدی شریفیان از گروه آموزشی زبان و ادبیات فارسی از مرتبه علمی دانشیاری به مرتبه علمی استادی موافقت بعمل آمد، و همچنین آقایان دکتر عباس شاهسواری از گروه آموزشی زیست شناسی ، دکتر حسن ختن لو از گروه آموزشی کامپیوتر ، دکتر فرشاد دشتی از گروه آموزشی باغبانی ، دکتر محمدرضا عبداللهی از گروه آموزشی اصلاح نباتات از مرتبه علمی استادیاری به مرتبه علمی دانشیاری ارتقاء یافتند.

دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه، ارتقاء مرتبه علمی این اعضاء هیأت علمی پرتلاش را که موجب ارتقاء بیش از پیش جایگاه دانشگاه بوعلی سینا از نظر علمی می باشد را به ایشان، خانواده های محترمشان و عموم دانشگاهیان تبریک عرض نموده، برای ایشان از ایزد متعال موفقیت روزافزون مسألت می نماید.