از جانبازان سرافراز دانشگاه تجلیل شد

02 May 2017
کد خبر : 3824774
تعداد بازدید : 248

همزمان با ولادت قمر بنی هاشم(ع) از همکاران سرافراز جانباز دانشگاهی با حضور اعضای محترم هیأت رئیسه دانشگاه تجلیل شد.

همزمان با ولادت قمر بنی هاشم(ع) از همکاران سرافراز جانباز دانشگاهی با حضور اعضای محترم هیأت رئیسه دانشگاه تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشگاه، عصر روز دوشنبه 11/02/96 همزمان با ولادت با سعادت حضرت ابالفضل العباس (ع) و روز جانباز، با حضور آقای دکتر منصور غلامی ریاست محترم دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمین عباسی مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر اکبر عروتی موفق معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و دکتر حسن علی عربی رئیس دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه از اعضای هیأت علمی و کارکنان جانباز شاغل در دانشگاه در سالن جلسات فجر تجلیل شد.

دکتر منصور غلامی در این دیدار صمیمانه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و خیرمقدم به ایثارگران دانشگاه، از دیدار ایشان ابراز خرسندی نموده و گفت: جمع قابل توجهی از اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه از ایثارگران هستند که ظرفیت بسیار ارزشمندی است. وی افزود: روحیه ایثارگری و شهادت به عنوان سرمایه ای گرانمایه در در دستان ماست که باید ضمن حفظ این روحیه، آن را ترویج کنیم. ریاست دانشگاه خاطرنشان کرد: حضور جانبازان و ایثارگران در دانشگاه برای همه دانشگاهیان قوت قلبی است که بتوانیم برنامه های آینده دانشگاه را به پشتوانه معنوی ایشان با موفقیت پیش ببریم. دکتر غلامی تأکید کرد: ایثارگران دانشگاه باید معرفی شوند و دانشجویان باید بدانند که استاد آنها و همکاران دانشگاه که در کنارشان هستند، از یادگاران دفاع مقدس هستند. ریاست دانشگاه تأکید کرد: الگوی حرکت جهادی برای تحقق آرمان های انقلاب و جمهوری اسلامی، ایثارگران هستند و دیگر دانشگاهیان نیز با تأسی به این عزیزان باید در نیل به اهداف والای دانشگاه برای اعتلای فرهنگ و علم این کشور تلاش کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عباسی مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز در این نشست ضمن تبریک اعیاد ماه مبارک شعبان و روز جانباز، تجلیل از جانبازان و ایثارگران را فریضه ای واجب و کاری ارزشمند توصیف کرده و افزود: آنقدر سوابق جانفشانی ها و ایثارگری این عزیزان با ارزش است که نباید از حفظ و نشر این روحیه و منش والای انقلابی در بین جامعه غافل شد.

در این جلسه هم چنین ایثارگران دانشگاه به طرح مسائل و مشکلات و دغدغه های خود در حضور ریاست دانشگاه پرداختند و در پایان نیز به جانبازان شاغل در دانشگاه به رسم یادبود لوح تقدیر و هدیه اهداء شد.