از خادمین هیأت دانشجویی دانشگاه تقدیر شد

02 Dec 2017
کد خبر : 3817274
تعداد بازدید : 227

همزمان با هفته وحدت با حضور هیأت رئیسه دانشگاه از خادمین هیأت دانشجویی دانشگاه تجلیل شد

همزمان با هفته وحدت با حضور هیأت رئیسه دانشگاه از خادمین هیأت دانشجویی دانشگاه تجلیل شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، به مناسبت هفته وحدت و فرارسیدن میلاد باسعادت نبی اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) نشست صمیمی خادمین هیأت دانشجویی دانشگاه  بوعلی سینا با حضور اعضای هیأت رئیسه دانشگاه در سالن شهید ایزدی برگزار شد.
در این نشست جناب آقای دکتر یعقوب محمدی فر سرپرست دانشگاه ضمن عرض تبریک ایام و تقدیر از زحمات بی دریغ خادمین هیأت دانشجویی دانشگاه خاطرنشان کرد: خودشناسی مقدمه خداشناسی بوده و مسجد و هیأت  کانون آرامش معنوی است. وی هم چنین خادمین هیأت را به عنوان متولی برنامه های مذهبی و معرفتی که این بستر را فراهم می کنند دانسته و  افزود: علم سلطان است و باید جایگاه ویژه برای آن در دانشگاه قائل شد.
در این جلسه حجت الاسلام عباسی مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینا گفت: اخلاق یکی از مهم ترین ویژگی های دانشجوی هیأتی بوده و اخلاق هیأتی باید زبان زد عام و خاص باشد وی افزود:   تحصیل و فعالیت علمی  رسالت اصلی دانشجویان هیاتی بوده که از این منظر باید سرآمد و الگو باشند.
در پایان نیز پس از گزارش دبیر هیأت دانشجویی دانشگاه از فعالیت های این هیأت، از دانشجویان و خادمین هیأت دانشجویی تقدیر و تجلیل شد.