از ریاست محترم دانشگاه به خاطر اهتمام ویژه به ورزش تجلیل شد

30 Jan 2017
کد خبر : 3826424
تعداد بازدید : 177

طی جلسه ای با حضور رئیس دانشکده علوم ورزشی و جمعی از ورزشکاران دانشگاه از ریاست محترم دانشگاه به خاطر اهتمام ویژه ایشان به ورزش تجلیل شد.

طی جلسه ای با حضور رئیس دانشکده علوم ورزشی و جمعی از ورزشکاران دانشگاه از ریاست محترم دانشگاه به خاطر اهتمام ویژه ایشان به ورزش تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، صبح روز دوشنبه 1395/11/11 به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، آقای دکتر علی یلفانی ریاست محترم دانشکده علوم ورزشی دانشگاه بوعلی سینا و نایب رئیس فدراسیون ورزش های پهلوانی و زورخانه ای کشور و جمعی از کارکنان ورزشکار دانشگاه با حضور در دفتر ریاست دانشگاه، از زحمات، پیگیری ها  و اهتمام ویژه آقای دکتر منصور غلامی ریاست محترم دانشگاه به امر ورزش، تندرستی و سلامتی برای عموم دانشگاهیان تجلیل نموده و به ایشان به عنوان پیشکسوت عرصه توسعه و ترویج ورزش، شال مروج فرهنگ پهلوانی و تندیس یادبود پوریای ولی اهداء کردند.

در این نشست آقای دکتر منصور غلامی ریاست محترم دانشگاه، ضمن تبریک فرارسیدن ایام دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: کارکنان به هرشکلی باید به ورزش تشویق شوند و علاوه بر پرداختن صحیح به امور محوله اداری،  باید از وقت های کاری استفاده کنند و وارد ورزش شوند. وی افزود: ورزش ضمن احیای روحیه نشاط و شادمانی، به انرژی کارکنان در محل کار هم کمک می کند و ایشان را در مقابل بروز رخوت و کسالت محافظت می کند. ریاست دانشگاه در ادامه با اشاره به ورزش زورخانه ای و پهلوانی و ذکر اهمیت این ورزش در تاریخ کهن ایران زمین، خاطرنشان کرد: زورخانه، زورخانه است و جدای از دیگر از ورزش هاست. وی ادامه داد: این ورزش ارزشمند چون همراه با مباحث اخلاقی و اعتقادی است، باید ترویج شود و در بین جوانان و دانشگاهیان رواج پیدا کند تا همه فرصت استفاده از آن را پیدا کنند. دکتر غلامی اضافه کرد: باید از بین ورزشکاران مروج ورزش پهلوانی تربیت شود تا بتوانند این ورزش را سینه به سینه به دیگر علاقه مندان منتقل کنند. وی تاکید کرد: زورخانه باید دائما مملو از حضور دانشجویان، کارکنان و اعضای هیأت علمی باشد و نباید صرفا به صورت مقطعی در آن ورزش شود. ریاست دانشگاه هم چنین با اشاره به لزوم تشویق ورزشکاران اظهار کرد: اگر قرار هست تشویقی صورت بگیرد، از کسانی تقدیر شود که ثابت در ورزش شرکت می کنند تا همین موضوع باعث تشویق و حضور دیگران نیز بشود.

در این جلسه آقای دکتر غلامی ریاست محترم دانشگاه پیشنهاد ساخت، تجهیز و راه اندازی یک سالن بدنسازی استاندارد ویژه کارکنان را ارائه کرده و توصیه کردند، در راه اندازی این سالن ورزشی به منظور تشویق کارکنان دانشگاه به امر ورزش تسریع گردد.