اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت دکتری 96

08 Jan 2018
کد خبر : 3816149
تعداد بازدید : 181

اطلاعیه ثبت­ نام پذیرفته­ شدگان تکمیل ظرفیت سال تحصیلی 97-1396 آزمون دکتری تخصصی (Ph.D)

اطلاعیه ثبت­ نام پذیرفته­ شدگان تکمیل ظرفیت سال تحصیلی 97-1396  آزمون دکتری تخصصی (Ph.D)

دانشجوی گرامی ضمن عرض سلام و تبریک به مناسبت قبولی جناب­عالی در دانشگاه بوعلی سیناوآرزوی توفیق روزافزون به اطلاع می­ رساند ثبت نام در این دانشگاه در دومرحله به صورت اینترنتی و حضوری انجام خواهد شد که هر دو نوع ثبت نام الزامی می باشد.

۱-ثبت نام اینترنتی

این نوع ثبت نام از روز یک شنبه مورخ 1396/11/8 از طریق سایت دانشگاه بوعلی سینا به آدرسbasu.ac.ir در سامانه گلستاندانشگاه شروع خواهد شد. لازم است برای ثبت نام اینترنتی، از قبل، اسکن مدارک مورد نیاز (عکس پرسنلی رنگی زمینه سفید 4×3 ، شناسنامه، کارت ملی، مدرک تحصیلی و مدارک نظام وظیفه) که در سامانه ثبت نام آمده است، تهیه شده باشد (عکس 4×3 با رزولوشن dpi300 و فرمت jpg  و بقیه مدارک با رزولوشن dpi300 و فرمت jpg)

تذکر مهم: با توجه به اینکه عدم دقت در ثبت صحیح اطلاعات در زمان ثبت نام اینترنتی، موجب اختلال و بروز مشکل در ثبت نام حضوری شما خواهد شد لذا در ثبت اطلاعات نهایت توجه و دقت را به عمل آورید، در غیر اینصورت مسئولیت عواقب آن بر عهده شما خواهد بود.

 

۲-ثبت نام حضوری

پس از اتمام ثبت نام اینترنتی لازم است  در روز دوشنبه مورخ 1396/11/9بر اساس جدولزمان­بندی و رشته قبولی با در دست داشتن اصل و تصویر مدارک مورد نیاز و پرینت فرم­های ثبت­ نام اینترنتی،شخصاً به دانشکده مراجعه فرمایید.

 

1-2مدارک مورد نیاز برای پذیرفته­ شدگان دکتری

اصل گواهینامه موقت پایان تحصیلات کارشناسی و 2 برگ تصویر آن و یا اصل دانشنامه و ریز نمرات که در آن معدل دوره کارشناسی(لیسانس) قید شده باشد و 2 برگ تصویر آنها.

اصل گواهی موقت کارشناسی ارشد و 2 برگ تصویر آن و یا اصل دانشنامه و ریز نمرات و 2 برگ تصویر آنها.

تبصره (الف): در صورت نداشتن مدارک فوق، اصل فرم معدل (فرم پیوست) و 2 برگ تصویر آن و یا هر نوع گواهی با عنوان دانشگاه بوعلی­ سینا با ذکر معدل و رشتۀ تحصیلی که نشان­ دهنده دانش ­آموختگی پذیرفته شده تا 1396/6/31یا حداکثر تا تاریخ 1396/11/30 مقطع کارشناسی ارشد می ­باشد.

تبصره (ب): پذیرفته شدگان می بایست معدل کارشناسی ارشد خود را تا 1396/11/30 ارائه نمایند و معدل بعد از این تاریخ قابل قبول نمی­ باشد.

اصل شناسنامه و سه نسخه تصویر از تمام صفحات آن.

عکس پرسنلی رنگی زمینه سفید 4×3 شش قطعه.

و تصویر کارت ملی.

ارائه مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را با توجه به بند مقررات وظیفه عمومی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت­ نام و شرکت در آزمون ورودی دکتری سال 9۶ مشخص کند. (برای آقایان)

تذکر مهم: کلیه پذیرفته ­شدگانی که در حین گذراندن خدمت سربازی می باشند لازم است برای انجام امور مربوط به ترخیص، در موعد ثبت نام حضوری مراجعه نمایند لذا خواهشمند است پیش از زمان­ های تعیین شده در این اطلاعیه از مراجعه حضوری خودداری فرمایید.

اصل حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی بدون قید و شرط سازمان متبوع (مخصوص کارمندان).

لازم به ذکر است کلیه پذیرفته ­شدگان به صورت مشروط پذیرش­ شده و قبولی قطعی ایشان پس از تایید صلاحیت عمومی داوطلب توسط هیئت مرکزی گزینش دانشجو مطابق با دستورالعمل اعلام ­شده توسط سازمان سنجش و آموزش کشور صورت می­ پذیرد.

ریز نمرات کارشناسی ارشد (ریز نمرات تأیید شده الزامی نمی باشد.)

واریز مبلغ 400/000 ریال (برابر چهل هزار تومان) برای صدور کارت دانشجویی از طریق سامانه گلستان دانشگاه بوعلی سینا و با استفاده از شماره کارت بانک، رمز دوم کارت بانکی، cvv2، تاریخ انقضاء کارت و شماره دانشجویی که صرفاً به صورت اینترنتی قابل پرداخت است.

کلیه پذیرفته ­شدگان دوره شبانه به صورت علی­ الحساب مبلغ 32/000/000 ریال (معادل سه میلیون و دویست هزار تومان)برای رشته­ های علوم انسانی و مبلغ 39/000/000 ریال (معادل سه میلیون و نهصد هزار تومان) برای سایر رشته­ ها مطابق بند 10 به صورت اینترنتی پرداخت نمایند.

در صورت عدم ثبت نام اینترنتی و ارائه رسید آن، ثبت­ نام حضوری به عمل نخواهد آمد.

حضور شخص پذیرفته­ شده جهت ثبت­ نام الزامی است در غیر این صورت ثبت­ نام صورت نخواهد گرفت.

ساعات ثبت­ نام صبح­ از ساعت 8:30 لغایت 12و بعدازظهر­از ساعت 14 لغایت 16 می ­باشد.

جهت اخذ تأییدیه انتخاب واحد در تاریخ 1396/11/23 به سامانه گلستان دانشگاه مراجعه نمایید.

زمان شروع کلاس ها 1396/11/14می­ باشد.

جدول زمان­ بندی ثبت ­نام حضوری پذیرفته­ شدگان دکتری

                                                                                                             

ردیف

روز

تاریخ

محل ثبت نام

1

دوشنبه

96/11/9

رشته­ های دانشکده علوم پایه، شیمی: همدان میدان پژوهش، بلوار شهید فهمیده، روبروی پارک مردم

رشته های دانشکده های: ادبیات و علوم انسانی، اقتصاد و علوم اجتماعی، فنی و مهندسی، کشاورزی: همدان، چهار باغ شهید احمدی روشن، ورودی شرقی دانشگاه بوعلی سینا

رشته های دانشکده های هنر و معماری و پیرادامپزشکی: همدان، میدان فلسطین، روبروی انتقال خون

 

 

 

 

 

 

 

 

مدیریت امور آموزشی دانشگاه