اطلاعیه شماره 2- فعال سازی سامانه ثبت نام آزمون دکتری «Ph.D. » سال 1396

28 May 2017
کد خبر : 3823679
تعداد بازدید : 221

به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در مصاحبه آزمون دکتری سال 1396 دانشگاه بوعلی سینا می رساند، در اسرع وقت نسبت به ثبت نام، از طریق سامانه ثبت نام آزمون دکتری «Ph.D» سال 1396 که در سایت مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه به آدرس gs.basu.ac.ir قرار دارد اقدام و کارت ورود به جلسه مصاحبه را دریافت نمایند.

به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در مصاحبه آزمون دکتری سال 1396 دانشگاه بوعلی سینا می رساند، در اسرع وقت نسبت به ثبت نام، از طریق سامانه ثبت نام آزمون دکتری «Ph.D» سال 1396 که در سایت مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه به آدرس gs.basu.ac.ir قرار دارد مراجعه اقدام و کارت ورود به جلسه مصاحبه را دریافت نمایند.

 

 

نکات مهم:

در صورتی که داوطلبی قبل از صدور این اطلاعیه نسبت به ثبت نام اقدام نموده باشد، مجددا بایستی در سامانه ثبت نام و دریافت کارت اقدام نماید. ثبت نام های قبل از صدور این اطلاعیه هیچ گونه اعتباری ندارند.

جهت ورود به سامانه ثبت نام از شماره پرونده و شماره داوطلبی آزمون دکتری استفاده نمایید.

در صورتی که پس از پرداخت در سامانه موفق به دریافت کارت شرکت در مصاحبه نشدید، مجددا وارد سامانه ثبت نام شده و نسبت به پرینت کارت اقدام نمایید.

صرفا داوطلبانی که در سامانه ثبت نام مرحله مصاحبه و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری آزمون نیمه‌متمرکز دکتری «Ph.D» سال 1396 نسبت به ثبت نام، پرداخت هزینه ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نموده‌اند، مجاز به شرکت در جلسه مصاحبه می‌باشند.

قبل از شروع فرآیند ثبت نام فرم شماره 1 را دانلود نموده و نسبت به تکمیل آن اقدام گردد و در زمان انجام مراحل ثبت نام ارسال نمایید.

آخرین اطلاعیه مندرج در این سامانه را به دقت مطالعه فرمایید.

ثبت نام شما تنها در زمانی نهایی شده است که نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام و دریافت کارت اقدام شده باشد.

پرداخت هزینه ثبت نام اینترنتی و از طریق سامانه مربوطه می باشد.

به تاریخ درج شده در سامانه و کارت شرکت در جلسه مصاحبه دقت نمایید.

با توجه به احتمال تغییر برخی از تاریخ های مصاحبه، ضروری است، به داوطلبان توصیه اکید می‌گردد، مرتباً به سایت اینترنتی مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه (gs.basu.ac.ir) مراجعه و اطلاعیه‌های مربوطه را به دقت مطالعه نمایند.

حضور در تاریخ‌‌ اعلام شده الزامی است.

ساعت حضور در محل مصاحبه 8 صبح می باشد.

صرفا فرم شماره 1 از طریق سامانه ارسال می‌گردد. از ارسال هرگونه فرم یا مدارک دیگر از طریق سامانه جداً خودداری فرمایید.

فرم تکمیل شده شماره 1 و سایر فرم‌ها‌ی تکمیل شده و مدارک درج شده در اطلاعیه را در تاریخ‌های اعلام‌ شده به همراه خود داشته باشید و به مسئولین مربوطه در دانشکده تحویل داده شود.

به داوطلبان توصیه اکید می‌گردد، مرتباً به بخش (منوی) اخبار و اطلاعیه‌های سایت اینترنتی مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه (gs.basu.ac.ir) مراجعه و اطلاعیه‌های مربوطه را به دقت مطالعه نمایند

با توجه به اینکه سامانه ثبت نام برای هر کد رشته محل، حداکثر تا دو روز قبل از تاریخ مصاحبه فعال خواهد بود و امکان ثبت نام صرفا تا دو روز قبل از تاریخ مصاحبه امکان پذیر است، لذا به داوطلبان توصیه اکید می گردد، در اسرع وقت و قبل از غیر فعال شدن سامانه برای آن کد رشته محل، نسبت به نهایی نمودن ثبت نام خود و دریافت کارت ورود به جلسه مصاحبه، اقدام نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر صرفا با دانشکده مربوطه تماس حاصل فرمایید.