اطلاعیه شماره 4 مرحله تکمیل ظرفیت- شروع ثبت نام مرحله مصاحبه آزمون نیمه‌متمرکز دکتری «Ph.D. » سال 1396 از طریق سامانه ثبت نام

12 Nov 2017
کد خبر : 3817979
تعداد بازدید : 213

شروع ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت مصاحبه آزمون نیمه‌متمرکز دکتری «Ph.D. » سال 1396 از طریق سامانه ثبت نام

به اطلاع کلیه داوطلبان محترم مرحله تکمیل ظرفیت آزمون نیمه‌متمرکز دکتری «Ph.D. » سال 1396 می رساند، ثبت نام مرحله مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه بوعلی سینا از ساعت 10 صبح روز سه شنبه مورخ 23/08/1396 از طریق سایت مدیریت تحصیلات تکمیلی به آدرس gs.basu.ac.ir منوی سامانه ثیت نام آزمون دکتری سال 1396 شروع می گردد.

نکات مهم:

1- پس از ورود به سایت مدیریت تحصیلات تکمیلی به آدرس gs.basu.ac.ir از منوی سامانه ثیت نام آزمون دکتری سال 1396 نسبت به ثبت نام و دریافت کارت اقدام نمایید.

2- پس از ورود به سامانه ثبت نام با وارد کردن شماره پرونده و شماره داوطلبی فرآیند ثبت نام را شروع نموده و نسبت به تکمیل اطلاعات و پرداخت هزینه ثبت نام و دریافت کارت اقدام نمایید.

3- جهت دریافت تاریخ های برگزاری مصاحبه وارد منوی - رشته های مورد پذیرش و تاریخ برگزاری مصاحبه - شوید.

4- جهت دریافت آدرس و تلفن تماس محل برگزاری مصاحبه وارد منوی - آدرس محل برگزاری- شوید.

5- فرم های مورد نیز را از طریق منوی فرم ها دریافت نمایید.

6- پرداخت هزینه ثبت نام به صورت پرداخت اینترنتی و از طریق سامانه ثبت نام و طی مراحل ثبت نام انجام خواهد شد.

7- فایل اطلاعیه ثبت نام که بر روی صفحه اصلی سامانه ثبت نام و در بخش اعلانات سامانه قرار دارد را دانلود نمونده و با دقت مطالعه فرمایید.

8- صرفا داوطلبانی که تاریخ مصاحبه آن ها 24/08/1396 می باشد و تا روز مصاحبه موفق به انجام مراحل ثبت (شامل ثبت نام، پرداخت هزینه و دریافت کارت ورود به جلسه مصاحبه) نگردند، می توانند در روز مصاحبه و قبل از شروع فرآیند مصاحبه در دانشکده مربوطه نسبت به ثبت نام و دریافت کارت اقدام نمیاند.

کلیک کنید

اطلاعیه دانشگاه بوعلی سینا در خصوص مرحله مصاحبه و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری آزمون نیمه‌متمرکز دکتری «Ph.D. » سال 1396-تکمیل ظرفیت