اطلاعیه شماره 5 (تمدید ثبت نام) - زمان ثبت نام در مرحله ارزیابی تخصصی (آزمون کتبی و مصاحبه) آزمون دکتری نمیه متمرکز سال 1395 تمدید شد.

07 May 2016
کد خبر : 3832829
تعداد بازدید : 189

به اطلاع کلیه داوطلبان محترم دارای حد نصاب رشته محل‌های دانشگاه بوعلی سینا در آزمون دکتری سال 1395 می‌رساند، ثبت نام در سامانه تمدید شد

به اطلاع کلیه داوطلبان محترم دارای حد نصاب رشته محل‌های دانشگاه بوعلی سینا در آزمون دکتری سال 1395 می‌رساند، ثبت نام در سامانه تا تاریخ 20/02/1395 تمدید شد. جهت ثبت نام به منوی "سامانه ثبت نام آزمون دکتری سال 1395" در سایت مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه به آدرس gs.basu.ac.ir مراجعه فرمایید.

 

نکات بسیار مهم و ضروری:

1- داوطلبانی که در بیشتر از یک کد رشته محل حد نصاب دانشگاه بوعلی سینا را کسب نموده و در زمان ثبت نام تقاضای خود را در سامانه ثبت ننموده و یا در کارت ورود به جلسه آن‌ها درج نشده است، از ساعت 20 روز 19/02/1395 تا تاریخ 20/02/1395 نسبت به ویرایش و چاپ (پرینت) مجدد کارت اقدام نمایند.

2- داوطلبانی که متقاضی چند کد رشته محل می‌باشند که با گرایش اصلی آن‌ها متفاوت است، امکان تداخل زمان برگزاری در آزمون کتبی و مصاحبه وجود دارد، لذا در انتخاب کد رشته‌ محل ها دقت نمایند.

3- برای رشته‌هایی که پذیرش نوبت دوم (شبانه) و روزانه دارند، یک آزمون کتبی و مصاحبه برگزار خواهد شد.

4- داوطلبانی که در بیشتر از یک کد رشته محل حد نصاب را کسب نموده و متقاضی شرکت در آزمون کتبی و مصاحبه چند کد رشته باشند، صرفا یک بار و به مبلغ 800/000 ریال هزینه دریافت خواهد شد و نیاز به پرداخت هزینه برای هر کد رشته محل نمی باشد که این موضوع از طریق سامانه ثبت نام کنترل خواهد شد.

4- داوطلبانی که نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام اقدام نموده و نسبت به ویرایش اقدام نمایند به هیچ وجه نیاز به پرداخت مجدد نمی‌باشد.

5- صرفا داوطلبانی که در سامانه ثبت نام مرحله ارزیابی تخصصی نسبت به ثبت نام، پرداخت هزینه ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نموده‌اند، مجاز به شرکت در جلسات آزمون کتبی و مصاحبه می‌باشند.

6- قبل از شروع فرآیند ثبت نام فرم شماره 1 را دانلود نموده و نسبت به تکمیل آن اقدام گردد و در زمان انجام مراحل ثبت نام ارسال نمایید.

7- آخرین اطلاعیه مندرج در این سامانه را به دقت مطالعه فرمایید.

8- ثبت نام شما تنها در زمانی نهایی شده است که نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام و دریافت کارت اقدام شده باشد.

9- پرداخت هزینه ثبت نام اینترنتی و از طریق سامانه مربوطه می باشد.

10- حضور در کلیه تاریخ‌‌های اعلام شده الزامی است.

11- صرفا فرم شماره 1 از طریق سامانه ارسال می‌گردد. از ارسال هرگونه فرم یا مدارک دیگر از طریق سامانه جدا خودداری فرمایید.

12- فرم تکمیل شده شماره 1 و سایر فرم‌ها‌ی تکمیل شده و مدارک درج شده در اطلاعیه را در تاریخ‌های اعلام‌ شده به همراه خود داشته باشید و به مسئولین مربوطه در دانشکده تحویل داده شود.

13- جهت کسب اطلاعات بیشتر صرفا با دانشکده مربوطه تماس حاصل فرمایید.