اطلاعیه گروه ‌نظارت و ارزیابی دانشگاه در خصوص تکمیل کاربرگهای ارزیابی اعضای هیأت علمی در نیمسال 942

15 Oct 2016
کد خبر : 3829784
تعداد بازدید : 196

قابل توجه رؤسای محترم دانشکده ها، معاونین محترم آموزشی دانشکده ها و مدیران محترم گروه­های آموزشی

قابل توجه رؤسای محترم دانشکده ها، معاونین محترم آموزشی دانشکده ها و مدیران محترم گروه­های آموزشی

خواهشمند است با توجه به حساسیت محاسبه امتیازات بندهای 1و2 ماده 2 آیین نامه ارتقاء جهت ارتقاء مرتبه علمی، ‌تبدیل وضعیت استخدامی و ... حداکثر تا پایان وقت اداری شنبه مورخ 15/آبان/1395 کاربرگهای ارزیابی اعضای هیأت علمی مربوط را به شرح زیر تکمیل و به دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه ارسال فرمایید.

مدیران گروه:

 کاربرگ 1/2 الف(شاخص های کمی) در سامانه گلستان از مسیر ارزشیابی/نظر سنجی/پاسخگویی افراد به سؤالات نظر سنجی و کاربرگ 1/2ب(شاخص های کیفی) بصورت دستی توسط مدیر گروه تکمیل و پس از تأیید و امضای معاون آموزشی دانشکده به دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه ارسال گردد.

معاون آموزشی دانشکده:

 کاربرگ 2/2 در سامانه گلستان از مسیر ارزشیابی/نظر سنجی/پاسخگویی افراد به سؤالات نظر سنجی  برای کلیه اعضای هیأت علمی دانشکده توسط معاون آموزشی دانشکده تکمیل می­گردد.

ریاست دانشکده:

کاربرگ1/2 الف(شاخص­های کمی) برای ارزیابی مدیران گروه و کاربرگ 2/2 برای ارزیابی معاون آموزشی دانشکده در سامانه گلستان از مسیر ارزشیابی/نظر سنجی/پاسخگویی افراد به سؤالات نظر سنجی و کاربرگ 1/2 ب(شاخص­های کیفی) برای ارزیابی مدیران گروه بصورت دستی توسط رئیس دانشکده تکمیل و به دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه ارسال ­گردد.