افزایش نظارت بر پردیس های پولی و توانمندسازی دانشجویان برای ایجاد اشتغال

21 Oct 2017
کد خبر : 3819434
تعداد بازدید : 189

دکتر غلامی گزینه پیشنهادی وزارت علوم با تشریح برخی از برنامه های خود از افزایش نظارت بر پردیس های پولی و از توانمندسازی دانشجویان برای ایجاد اشتغال در حین تحصیل و بعد از فارغ التحصیلی خبر داد

 

دکتر غلامی گزینه پیشنهادی وزارت علوم با تشریح برخی از برنامه های خود از افزایش نظارت بر پردیس های پولی و از توانمندسازی دانشجویان برای ایجاد اشتغال در حین تحصیل و بعد از فارغ التحصیلی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه به نقل از ایسکانیوز، دکتر منصور غلامی درباره برخی از برنامه های خود برای تصدی پست وزارت علوم گفت: اولین برنامه من برای دانشگاه‌ها، توسعه فضاهای با نشاط و امید انگیز در مجموعه چهارچوب قوانین و اجرایی کردن قوانینی است که شاید به آنها کمتر توجه شده است.

دکتر غلامی به اشتغال دانشجویان اشاره کرد و ادامه داد: باید برای اشتغال دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی طرح ارائه داشته باشیم، توانمند سازی دانشجویان در حین تحصیل برای کارآفرینی و اینکه این توانایی را در دانشجویان در حین تحصیل ایجاد کنیم که بتوانند اشتغال یافته و برای خود و دیگران کارآفرینی کنند.

دکتر غلامی درباره برنامه خود درخصوص دانشجویان پولی گفت: باید در ازای پولی که دراین پردیس ها اخذ می شود، استانداردهای کیفی رعایت شود، نظارت براین پردیس ها باید افزایش یابد.