انتخابات شورای صنفی کارکنان دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد.

17 11 2021 06:36
کد خبر : 3796059
تعداد بازدید : 214

با حضور دکتر ابراهیم نصیرالاسلامی مشاور رئیس و رئیس دفتر ریاست و روابط عمومی، انتخابات شورای صنفی کارکنان دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد.

 

 

با توجه به نقش مهم و اساسی همکاری و مشارکت کارکنان با مدیران در دستیابی به اهداف سازمانی دانشگاه، به منظور ایجاد ساز وکاری جهت ارتقای سطح این مشارکت و همکاری، شورای صنفی کارکنان تشکیل می‌گردد. این شورا سعی دارد فضای مناسبی را جهت یافتن راهکارهایی برای تعامل هرچه بهتر کارکنان و مدیران با حفظ حرمت و شئون آنها و انعکاس نقطه نظرات صنفی کارکنان به مدیران ایجاد نماید. امید است تشکیل این شورا بر اساس مفاد اساسنامه آن به ارتقای منزلت و جایگاه اجتماعی و معیشتی کارکنان و تعامل سازنده بین آنها و سطوح مدیریتی دانشگاه منجر گردد.

 

مجمع عمومی شورای صنفی کارکنان دانشگاه بوعلی‌سینا جهت انتخاب اعضای شورا، با حضور دکتر ابراهیم نصیرالاسلامی مشاور رئیس و رئیس دفتر ریاست و روابط عمومی روز سه‌شنبه بیست و پنجم آبانماه در سالن جلسات شهید چمران برگزار شد.

 

در این مراسم که با حضور حداکثری اعضا برگزار شد، 13 عضو اصلی و 2 عضو علی‌البدل شورای صنفی کارکنان برای مدت دو سال به شرح ذیل انتخاب شدند.

 

آقایان و خانم ها: محمد بیاناتی، علیرضا عبدلی، میثم اسلامی فرد، خسرو افکار، رسول یونسی، پروانه رسولی، عباس شهبازی، ابوالقاسم عسگری، سعید وفائی عاصم، ابراهیم زارعی، محدثه بیات، مصطفی حاجیلوئی، مهدی رضایی

 

و اعضای علی البدل

آقایان: امین رجائی، اعظم رنجبران

 

لازم به ذکرست که در جلسات قبل آقایان، جمشید نعمتی، علیرضا اکبری و محمد غلامی به عنوان رئیس، دبیر و بازرس مجمع عمومی انتخاب شدند.

 

اخبار مرتبط

There are no results.