انتخاب دانشگاه بوعلی سینا به عنوان دبیرخانه منطقه

27 Jun 2014
کد خبر : 3845804
تعداد بازدید : 177

در اولین گردهمایی معاونین و مدیران عمرانی دانشگاه­ها و مؤسسات آموزشی و پژوهشی منطقه 4 کشور دانشگاه بوعلی سینا به عنوان دبیر منطقه انتخاب گردید

اولین گردهمایی معاونین و مدیران عمرانی دانشگاه­ها و مؤسسات آموزشی و پژوهشی منطقه 4 کشور روز چهارشنبه مورخ 93/4/4 با حضور مدیر کل اداره طرح­های عمرانی وزارت علوم در دانشگاه بوعلی­ سینا برگزار گردید.

در ابتدا سرپرست محترم دانشگاه ضمن خوش­آمدگویی به حاضرین، نسبت به اهمیت انجام به موقع پروژه­ها با رعایت اصول فنی مطالبی را بیان فرمودند. همچنین جناب آقای دکتر غلامی اعلام آمادگی این دانشگاه را برای هر گونه کمک در جهت نیل به اهداف این گردهمایی عنوان کرده و توفیق حاضرین را برای انجام خدمات بهتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند متعال مسألت داشتند.

در ادامه جناب آقای دکتر رخشانی مهر مدیر کل طرح­های عمرانی وزارت علوم، اهداف برگزاری این گردهمایی را متذکر شدند. ایشان تعیین دبیر منطقه 4 از طریق آراء اعضاء در این نشست و تقویت بنیه فنی پرسنل دفاتر فنی دانشگاه­ها و مؤسسات آموزش عالی را با تشکیل کمیته­های نظارت و آموزش از اهداف سازماندهی مناطق هشت­گانه کشور برشمردند. در این همایش، سخنرانی­های علمی متنوعی با عناوین: اهمیت مقاوم­سازی سازه­ها در مقابل زلزله، لزوم تغییر نگرش در طراحی فضاهای آموزشی، الگوهای طراحی در معماری پایدار و بهبود دستاوردهای پروژه­ها با انعقاد قراردادهای مشترک­المنافع توسط کارشناسان و اساتید دانشگاه انجام شد. در ادامه جناب آقای دکتر جلال صادقیان مدیر طرح­های عمرانی دانشگاه بوعلی­سینا با اکثریت قاطع آراء به عنوان دبیر منطقه 4 کشور انتخاب گردید.

در پایان نیز معاونین و مدیران عمرانی حاضر در همایش، از پروژه­های عمرانی دانشگاه بوعلی­سینا بازدید بعمل آوردند.