براساس اعلام معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه؛

انتخاب مجدد جناب آقای دکتر قربانی به عنوان دبیر شورای هماهنگی و برنامه ریزی پژوهش و فناوری منطقه چهار کشور

29 05 2024 10:54
کد خبر : 7963812
تعداد بازدید : 2382

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه، آقای دکتر آرش قربانی چقامارانی معاون محترم پژوهش و فناوری دانشگاه، با اکثریت آراء، مجدد به عنوان دبیر  شورای هماهنگی و برنامه ریزی پژوهش و فناوری منطقه  چهار کشور برگزیده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه، آقای دکتر آرش قربانی چقامارانی معاون محترم پژوهش و فناوری دانشگاه، با اکثریت آراء، مجدد به عنوان دبیر  شورای هماهنگی و برنامه ریزی پژوهش و فناوری منطقه  چهار کشور برگزیده شد. مراکز آموزش عالی منطقه 4 پژوهش و فناوری کشور، مشتمل بر مراکز آموزش عالی فعال در استان‌های همدان، مرکزی، قزوین و قم می‌باشند و بیش از 25 دانشگاه و پژوهشگاه، پارک علم و فناوری و مراکز آموزش عالی فنی مهندسی در استان‌های یاد شده را پوشش می‌دهند.

ضمن عرض تبریک خدمت جناب آقای دکتر قربانی چقامارانی و سپاس از اهتمام قابل تقدیر ایشان در ایجاد شبکه معاونان پژوهش و فناوری، فراهم سازی زمینه مشارکت فعال و موثر دانشگاه‌ها و موسسه های آموزش عالی، تحقق اهداف، برنامه ها و تبادل تجربیات و هم افزایی امکانات در اختیار، توفیق خدمت روز افزون ایشان را از خداوند متعال خواستاریم.

اخبار مرتبط

There are no results.