انتصاب رئیس مرکز آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان

26 Dec 2017
کد خبر : 3816419
تعداد بازدید : 207

بنا به اعلام دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه، طی حکمی سرکار خانم دکتر لیلا هاشمیان از طرف سرپرست محترم دانشگاه به عنوان « رئیس مرکز آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان » دانشگاه منصوب گردیدند.

بنا به اعلام دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه، طی حکمی سرکار خانم دکتر لیلا هاشمیان از طرف سرپرست محترم دانشگاه به عنوان « رئیس مرکز آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان » دانشگاه منصوب گردیدند.     

  در بخشی از ابلاغ ایشان آمده است؛ انتظار می رود با استفاده از تمام ظرفیت های موجود در چارچوب سیاست ها و برنامه های دانشگاه  در ارتقای این مرکز و گسترش زبان و ادبیات فارسی و توسعه تعاملات بین المللی دانشگاه کوشا باشید.

شایان ذکر است مرکز آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان دانشگاه بوعلی سینا یکی از پنج مرکز زبان وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می باشد که از خرداد 1395 مجوز آن توسط وزارت متبوع صادر شده است و در حال حاضر حدود 100 نفر زبان آموزان از کشورهای یمن، الجزایر، سری لانکا، سوریه، پاکستان، قزاقستان، چین، زیمباوه، سنگال، اتیوپی، تایلند، روسیه، بحرین، قرقیزستان، تاجیکستان، ترکیه، اندونزی، بوروندی و عراق در این مرکز مشغول فراگیری زبان فارسی هستند.

ضمن عرض تبریک به سرکار خانم دکتر لیلا هاشمیان و آرزوی موفقیت برای ایشان در مسئولیت جدید،از تلاش ها و اقدامات ارزنده جناب آقای دکتر حمید آقاجانی در طول تصدی رئیس مرکز آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان قدردانی می گردد.