انتصاب معاون وزیر و رئیس جدید سازمان فنی و حرفه‌ای کشور

30 Oct 2017
کد خبر : 3818609
تعداد بازدید : 185

دکتر سلیمان پاک سرشت به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور منصوب شد.

 

دکتر سلیمان پاک سرشت به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور منصوب شد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه و به نقل از ایلنا، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام خبر تغییر رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور گفت: طی حکمی آقای دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آقای دکتر "سلیمان پاک سرشت" را به عنوان معاون وزیر و رئیس جدید سازمان فنی و حرفه‌ای کشور منصوب کرد.

روزبه کردونی با اشاره به اینکه دکتر پاک سرشت عضو هیأت علمی دانشگاه بوعلی سینا است، اظهار کرد: رئیس جدید سازمان فنی و حرفه ‌ای سابقه همکاری با دفتر هیأت دولت، مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری و مؤسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی را در کارنامه کاری خود دارد.

وی تصریح کرد: دکتر پاک سرشت مجری پروژه ارزیابی و تحلیل مداخله در چالش‌های حاکمیتی آموزش فنی و حرفه‌ای نیز بوده‌اند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی خاطرنشان کرد: رئیس جدید سازمان فنی و حرفه‌ای به مسائل منطقه ‌ای در حوزه فنی و حرفه ‌ای، مسائل، چالش‌ها و راهبردهای این حوزه اشراف دارند و تمرکز مطالعات سیاستی ایشان در خصوص "تغییرات بازار کسب و کار و فنی و حرفه‌ای آینده" بوده است.

روابط عمومی دانشگاه بوعلی سینا ضمن تبریک به آقای دکتر سلیمان پاک سرشت به خاطر این انتصاب شایسته، برای ایشان از درگاه ایزد منان آرزوی توفیقات روزافزون دارد.