اولین جلسه حلقه های صالحین در سال 1396 برگزار شد

05 May 2017
کد خبر : 3824654
تعداد بازدید : 229

با حضور ریاست محترم دانشگاه، اولین جلسه حلقه های صالحین در سال 1396 برگزار شد.

با حضور ریاست محترم دانشگاه، اولین جلسه حلقه های صالحین در سال 1396 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، عصر روز یکشنبه 96/2/10 با حضور آقای دکتر غلامی ریاست محترم دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمین عباسی مسؤول محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، جناب سرهنگ امیری فرمانده بسیج سازمان ها و دستگاه های اجرایی سپاه انصارالحسین (ع) و جمعی کثیری از کارکنان بسیجی پایگاه شهید امینی دانشگاه بوعلی سینا، اولین جلسه حلقه های صالحین در سال 1396 در سالن اجتماعات شهید ایزدی برگزار شد.

در این نشست دکتر غلامی ریاست محترم دانشگاه ضمن تبریک اعیاد ماه شعبان و تبریک روز پاسدار، این گونه جلسات را در رشد معنوی و معرفتی دانشگاهیان مفید و مؤثر دانسته و افزود: لازم است به طور مداوم این گونه نشست ها برگزار گردد و در موضوعات مختلف اعتقادی، سیاسی و فرهنگی مطالبی مفید توسط اساتید مجرب عنوان گردد. وی هم چنین با اشاره به ایام انتخابات پیش رو گفت: حضور حداکثری در انتخابات وظیفه همه اقشار مختلف دانشگاهی است و باید با اهتمام هرچه بیشتر، با حضور خود موجب یأس دشمنان بشویم. دکتر غلامی ادامه داد: دشمنان اسلام و این کشور درصددند تا به هرعنوانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی صدمه بزنند، لذا باید با هوشیاری کامل و حضور در انتخابات جلوی تعرض دشمنان به کشور را بگیریم.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام و المسلمین عباسی مسؤول محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، ضمن برشمردن اهمیت های حلقه های صالحین و لزوم تداوم و پرداختن عمیق به مباحث آن گفت: همکاران دانشگاهی باید با حضور در این حلقات و جلسات و با شرکت در مباحث به صورت فعال، سطح دانش و آگاهی خود را در موضوعات مطرح شده بالا ببرند. وی افزود: تجربه نشان می دهد که این طرح تأثیرات بسزایی را در محیط کار دانشگاه گذاشته و موجب اعتلای فرهنگ و علم دانشگاهیان می شود.

در این جلسه هم چنین جناب سرهنگ امیری فرمانده محترم بسیج سازمان ها و دستگاه های اجرایی سپاه انصارالحسین (ع)، ضمن تشکر از مسؤولین دانشگاه بوعلی سینا به جهت اهتمام ویژه در حمایت برای برگزاری این جلسات گفت: این دانشگاه همیشه پیش رو در مسائل فرهنگی بوده است و در سالیان گذشته و حال حاضر نیز موجب افتخار استان همدان است. وی هم چنین عموم دانشگاهیان را به حضور پرشور در انتخابات  29 اردیبهشت توصیه کرده و خاطرنشان کرد: ایران اسلامی همیشه امنیت خود را مرهون حضور حداکثری مردم در عرصه های مختلف می باشد.

در پایان از جناب سرهنگ امیری فرمانده بسیج سازمان ها و دستگاه های اجرایی سپاه انصارالحسین (ع) و جناب سرهنگ موسوی فرمانده حوزه مقاومت شهید مقصودی به پاس زحماتشان در حوزه مسائل بسیج کارمندی توسط دکتر غلامی ریاست دانشگاه تقدیر به عمل آمد.