ایستگاه پایانی تیم قدرتمند فوتبال دانشگاه بوعلی سینا

12 May 2017
کد خبر : 3824354
تعداد بازدید : 160

مسابقات قهرمانی فوتبال دانشجویان پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از روز سیزدهم اردیبهشت ماه در پردیس کشاورزی دانشگاه تهران با حضور 24 تیم از دانشگاه های مختلف کشور آغاز شد.

مسابقات قهرمانی فوتبال دانشجویان پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از روز سیزدهم اردیبهشت ماه در پردیس کشاورزی دانشگاه تهران با حضور 24 تیم از دانشگاه های مختلف کشور آغاز شد.

تیم فوتبال دانشگاه بوعلی سینا در گروه 7 این رقابت ها قرار گرفت و توانست با برتری 2 بر 1 مقابل دانشگاه کردستان  و تساوی 2 بر 2 مقابل دانشگاه صنعتی شاهرود به عنوان سر گروه به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند. در این مرحله و در یک بازی مهیج و حساس تیم دانشگاه موفق شد با برتری 2 بر صفر از سد تیم قدرتمند دانشگاه صنعتی اصفهان عبور کند. با این برد مقتدرانه، تیم دانشگاه توانست به جمع هشت تیم برتر کشور راه یابد و در دسته برتر فوتبال دانشجویان سراسر کشور قرار گیرد.

در مرحله یک چهارم نهایی، دانشجویان فوتبالیست دانشگاه به مصاف تیم دانشگاه شهید بهشتی رفتند که توانسته بود در مرحله قبل تیم میزبان (دانشگاه تهران) را با یک نتیجه پر گل از پیش رو بردارد. علی رغم بازی خوب و حساب شده و با توجه به مصدومیت شدید یکی از بازیکنان کلیدی تیم دانشگاه (پارسا قلی پور)، دو تیم در وقت های قاونی به تساوی رسیدند و در نهایت این تیم دانشگاه شهید بهشتی بود که با برتری در ضربات پنالتی به دور بعد راه یافت. و بدین ترتیب پرونده بازی های فوتبال برای تیم دانشگاه بسته شد. این مسابقات تا 22 اردیبشت به طول انجامید. در نهایت دانشگاه اصفهان به مقام قهرمانی دست یافت و دانشگاه های گیلان و شهید باهنر کرمان به ترتیب دوم و سوم شدند.

اداره کل تربیت بدنی موفقیت قرار گیری تیم فوتبال دانشگاه بوعلی سینا در دسته برتر فوتبال دانشجویان کشور را تبریک عرض می نماید.

بازیکنان تیم عبارت بودند از: مجید کیانی، مهدی کرمی، محمد آقامحمدی، پارسا قلی­پور، علیرضا احمدوند، جمشید رختشه، نوید احمدی، ابوالفضل ابوالفتحی، مهدی هاشمی، محمد معین، امیرحسین بابایی، جمال شریفی نیا، جهانگیر آشنود، محمدحسین عباسی، محسن بیات، مهدی دهقانی آرانی، علی زارعی، حامد طاهرخانی

مربی: حمیدرضا رضایی قانع