باید از رفتارهای شعاری و غیرواقعی پرهیز کنیم

22 Jul 2016
کد خبر : 3831479
تعداد بازدید : 183

دکتر غلامی در جمع مدیران شاهد و ایثارگر منطقه هشت: باید از رفتارهای شعاری و غیرواقعی پرهیز کنیم و به اقدام و عمل بپردازیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، صبح روز چهارشنبه 30 تیرماه، نشست مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاه های منطقه هشت کشور با حضور ریاست و معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا در سالن فجر دانشگاه برگزار شد.

در این نشست دکتر منصور غلامی ریاست دانشگاه بوعلی سینا ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان این جلسه، گفت: طبعا با تشکیل این نشست، تبادل تجربیات پیرامون نحوۀ خدمات آموزشی و دانشجویی به دانشجویان شاهد و ایثارگر انجام خواهد گرفت. وی خاطرنشان کرد: باید از رفتارهای شعاری و غیرواقعی پرهیز کنیم و به اقدام و عمل بپردازیم، چون به تجربه ثابت شده است که خانوادۀ معزز ایثارگران در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی توقعی از مسؤولین نداشته اند، ولی این ما هستیم که باید اقدامات در خور ایشان را به فعلیت برسانیم. دکتر غلامی افزود: یک از نکات مورد اهمیت برای این دسته از دانشجویان، مباحث آموزشی و مشاوره ای است، که باید با جدیت و دقت به آن پرداخته شود. ریاست دانشگاه تصریح کرد: برخورد با انسان ها با یک الگوی مشخص قابل بررسی نیست، بلکه برای انسان های مختلف متفاوت است و باید به مقدار بیشتری به این دسته بندی ها بپردازیم. به طور مثال در مسائل آموزشی، انضباظی و... نباید بگذاریم مشکلات ایشان به مراحل حاد برسد. وی گفت: باید بدانیم کار در این حیطه ظریف است و وقت بیشتری را می طلبد تا بتوانیم وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم. دکتر غلامی اظهار کرد: دانشجویان باید خود درگیر کارهایشان شوند، تا به صورت یک تجربۀ آینده ساز برایشان کارآمد باشد. وی افزود: به طور کلی دوست داشتن و توجه بیش از حد، آفت هایی را در پی دارد که گاها آیندۀ افراد را با مخاطره مواجه می کند و اگر دانشجویان قدرت استقلال فکری و عملی داشته باشند بهتر می توانند با سختی های پیش روی خود مواجه شوند.