برنامه های دهه فجر در دانشگاه بوعلی سینا اعلام شد

30 Jan 2017
کد خبر : 3826409
تعداد بازدید : 202

ستاد برگزاری دهه فجر دانشگاه بوعلی سینا: گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی باشکوه تر از گذشته در دانشگاه برگزار می گردد.

ستاد برگزاری دهه فجر دانشگاه بوعلی سینا: گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی باشکوه تر از گذشته در دانشگاه برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، بنا به اعلام ستاد برگزاری دهه فجر دانشگاه بوعلی سینا، پس از برگزاری جلسات متعدد با حضور اعضای ستاد اجرایی و بحث و تبادل نظر پیرامون برنامه های اعلام شده، به جهت هرچه باشکوه تر بودن برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر در دانشگاه، ریز برنامه های پیش بینی شده برای این ایام در دانشگاه بوعلی سینا به شرح ذیل می باشد.

آغاز برنامه های دهه مبارک فجر در روز سه شنبه 12 بهمن با نواختن زنگ انقلاب رأس ساعت 9:33 و گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی در یادمان شهدای گمنام دانشگاه رأس ساعت 9:45 با حضور عموم دانشگاهیان.

حرکت کاروان دوچرخه سواری پیروزی انقلاب مشتمل بر اقشار مختلف دانشگاهیان، پس از حضور در مراسم گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی در مورخه سه شنبه 12 بهمن در یادمان شهدای گمنام دانشگاه، از این یادمان به سمت گلزار شهدای باغ بهشت همدان جهت ابلاغ پیام دانشگاهیان به آن شهدای گرانقدر.

دیدار اعضای هیأت رئیس دانشگاه به همراه رؤسای محترم دانشکده ها با نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در روز سه شنبه 12 بهمن رأس ساعت 11 در دفتر معظم له.

حضور مبارزین انقلابی از اعضای هیأت علمی دانشگاه، جهت بیان خاطرات مبارزات قبل از پیروزی انقلاب، پس از نماز ظهر و عصر در ایام دهه فجر در مسجد دانشگاه.

چاپ یک شماره از نشریه دیواری مصور "کتیبه فرهنگی"  به مناسبت دهه مبارک فجر.

چاپ نشریه "دانشجو و دانشگاه" با موضوع گزارش یک ساله فعالیت های دانشگاه به مناسبت دهه مبارک فجر.

نام گذاری روز شنبه 16 بهمن 1395 به نام بانوی انقلابی، سرکار خانم مرضیه دباغ و درج این مطلب در مکاتبات اداری آن روز توسط واحدهای مختلف دانشگاه.

برگزاری مسابقات شنای بین دانشگاهی، خاص بانوان، توسط اداره تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه در روز سه شنبه 19/11/1395.

برگزاری جشن شاد و مفرح پیروزی انقلاب همراه با اجرای حرکات نمایشی ورزشی و هنری، با حضور دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه به همراه خانواده ها در سالن شهید خادم دانشگاه( واقع در دانشکده هنر و معماری) در ساعت 14:30 روز دوشنبه 18/11/1395.

برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه به همراه مراسم تجلیل از کارکنان نمونه دانشگاه و همکاران بازنشسته در سالن شهید چمران دانشگاه در ساعت 9:45 روز چهارشنبه 20/11/1395.