برپایی غرفه مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه در سیزدهمین نمایشگاه الکامپ

15 Oct 2018
کد خبر : 3809339
تعداد بازدید : 188

مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه در سیزدهمین نمایشگاه الکامپ همدان که از تاریخ 23/7/1397 لغایت 27/7/1397 در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان برگزار می‌گردد، تازه‌ترین طرح‌ها و محصولات فناورانه شرکت‌های تحت پوشش خود را در حوزه برق، الکترونیک و فناوری اطلاعات و ارتباطات در قالب غرفه دانشگاه و با حضور شتاب‌دهنده همپیوند ارائه نموده است.

مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه در سیزدهمین نمایشگاه الکامپ همدان که از تاریخ 23/7/1397 لغایت 27/7/1397 در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان برگزار می‌گردد، تازه‌ترین طرح‌ها و محصولات فناورانه شرکت‌های تحت پوشش خود را در حوزه برق، الکترونیک و فناوری اطلاعات و ارتباطات  در قالب غرفه دانشگاه و با حضور شتاب‌دهنده همپیوند ارائه نموده است.

 هدف این نمایشگاه معرفی، توسعه و ارتقاء کمی و کیفی دستاوردهای نوآورانه کسب‌وکارهای نوپا و معرفی فرصت‌های ناب سرمایه‌گذاری است.

در همین راستا مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه با فراهم نمودن امکان حضور نه شرکت و هسته فناور تحت پوشش، شامل: شرکت سفیر امین حریم الوند، شرکت رایان الکترونیک اندیش هگمتانه، شرکت کاوش ارتباط نگین هگمتانه ، شركت پیشرو فن‌آوران غرب آرکا، شرکت توسعه نرم‌افزار آبان فنآور  و هسته فناور بحر دانش ، هسته مبدل سازان غرب، هسته  نوین راه و هسته داده بازار همدان در این نمایشگاه شرکت نموده است و خدمات و محصولاتی در حوزه ردیاب خودرویی (اشخاص و اشیاء)، سیستم AVL بر بستر رادیویی، قفل ضد سرقت الکترومغناطیسی، سامانه مدیریت آسانسور، سامانه جمع‌آوری مقالات علمی اعضاء دانشگاه‌ها و ایجاد گزارش‌های علم سنجی ،تولید بازی خانواده جامبو، تولید محتوای دیجیتالی آموزشی کاربردی در زمینه‌های برق، کامپیوتر و ...، شارژر نیمه سریع KW 4/1 مناسب برای خودروهای الکتریکی، منبع ولتاژ کنترل شونده توان بالا، فروشگاه داده‌های، کاربردی همدان و .... را در معرض دید بازدیدکنندگان داخلی قرار داده است.

همچنین آیین افتتاح رسمی شتاب‌دهنده همپیوند در سالن همایش‌های نمایشگاه در مورخ 23/7/97 ساعت 18 و با حضور مدیران دانشگاه و مسئولین استانی برگزار خواهد شد و شتاب‌دهنده همپیوند علاوه بر برگزاری دورهمی معرفی شتاب‌دهنده در ایام برگزاری نمایشگاه در روز چهارشنبه مورخ 25/7/97 و پنج‌شنبه مورخ 26/7/97 ساعت 17 در محل سالن همایش‌های نمایشگاه کارگاه‌های آموزشی بلاک چین و فین تک را جهت علاقه مندان  به این مباحث برگزار می‌نماید.

علاقه‌مندان می‌توانند در تاریخ‌های یادشده از غرفه مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه بوعلی سینا بازدید به عمل‌آورده و در مورد آخرین دستاوردهای شرکت‌ها و هسته‌های مستقر  و سایر فناوری‌های ارائه‌شده در نمایشگاه کسب اطلاع نمایند.