برگزاری تور علمی، هر سال با موضوع های متفاوت، در زمینه های مختلف علمی توسط DAAD

28 Sep 2015
کد خبر : 3837539
تعداد بازدید : 175

بنا به اعلام اداره همکاری های بین المللی و دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه مؤسسه دآآد (تبادلات آکادمیک آلمان) با حمایت مالی ...

 

بنا به اعلام اداره همکاری های بین المللی و دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه مؤسسه دآآد (تبادلات آکادمیک آلمان)  با حمایت مالی وزارت علوم و تحقیقات جمهوری فدرال آلمان هر سال یک تور علمی، هر سال با موضوع های متفاوت، در زمینه های مختلف علمی برگزار می کند.

نام تور سال  2016 تحت عنوان زیر خواهد بود:

City of the Future - Research for Sustainable Urban Development

برای درخواست برای شرکت دراین تور علمی یک هفته ای (31 ژانویه تا 6 فوریه 2016) به دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی و همچنین شرکت های بزرگ صنعتی آلمان (از جمله دانشگاه آخن، شرکت زیمنس و بنیاد فراون هوفر) دفتر دآآد در نظر دارد این برنامه را به چند کاندیدای واجد شرایط لازم بفرستد. شرکت کنندگان در تور علمی سال 2016 معمولا بین 25 تا 30 نفر از محققان برجسته از کشورهای مختلف از استادان و محققان دانشگاه معمولا دارای سابقه ی مدیریتی در دانشگاه، دانشکده و یا مراکز پژوهشی و غیره است که دارای پیشینه تحقیقاتی زیاد در رشته زیر را دارند و علاقه مند به روبط روابط بین الملل در این زمینه هستند.

infrastructure and traffic technologies, urban studies, logistics, sanitary environmental engineering, geography and renewable energy technologies.

بررسی درخواست درخواست کنندگان در مرکز دآآد در بن آلمان صورت  می پذیرد. حضور دانشمندان و محققان کشورهای مختلف در این تور علمی زمینه ی همکاری های علمی و تحقیقاتی بیشتر آنها با پژوهشکده ها و دانشگاه های آلمان را فراهم می کند. در این سفر شرکت کنندگان با آخرین دست آوردهای پژوهشی در این زمینه آشنا می شوند. تمامی مراحل سفر و گفتگوها به زبان انگلیسی خواهد بود.

به پیوست اطلاعات بیشتر در خصوص این برنامه دآآد و نحوه درخواست بورس را دریافت نمایید.

آخرین مهلت درخواست برای دریافت بورس برای شرکت در این تور علمی 25 سپتامبر 2015 می باشد